Re: Feedback

Veel sterkte vleermuisje!

Begrijpelijk dat u nu andere zaken aan uw hoofd heeft. Moedig om dit openlijk te zeggen. Sterkte met knokken, en mocht je ooit vastlopen, zoals je ziet er zijn er genoeg hier die je altijd n pm kan sturen voor n luisterend oor.

Vleermuizen zijn taai. Ik hoop van u hetzelfde. Sterkte!

274

Veel sterkte toegewenst

275

Heel veel sterkte toegewenst.

Ook van mij heel veel kracht toegewenst!

277

Veel moed en sterkte!

278

Kan het niet makkelijker gemaakt worden om een foto te plaatsen?

279

kenza wrote:

Kan het niet makkelijker gemaakt worden om een foto te plaatsen

Dat kan maar dan zou dit forum veel meer "bandbreedte" verbruiken (simpelweg voorbeeldje, vergelijk dat met bijvoorbeeld inbegrepen mobiele data in een gsm-abonement) en veel meer opslagruimte (vergelijk dat met de opslagruimte op uw GSM of computerhardeschijf) nodig hebben. Voor een website te heb je een hosting-provider nodig. Daar huur je uw "webruimte en bandbreedte". Dat wordt meestal in paketten aangeboden (X-mb/gb opslag en X-mb/gb data-bandbreedte voor X-€ ).

Nu staat die foto op een andere locatie (niet op het forum) en verliest dit forum geen bandbreedte en opslagruimte met die foto's. Een forum zoals dit bestaat eigenlijk volledig uit tekst, en tekst neemt bijna niets in van ruimte t.o.v. foto's. 1000 berichten met lengte zoals dit bericht, nemen samen minder dan 1MB ruimte in. Een foto genomen met een smartphone neemt hedendaags al veel meer in beslag.

Er zijn nog andere mogelijke redenen, maar dit kan eentje er van zijn. Ik weet niet als bovenstaand de reden is. Ik denk dat enkel Ben daar op kan antwoorden.

Non semper ea sunt quae videntur

280

Hoe zet ik een foto op dit forum? Ik vond een foto van Jean-Pierre Halla die ook voor Michel Libert kan doorgaan met de bril (bende Haemers). Het blijft in mijn hoofd tollen dat David Patrick Haemers gezien heeft en de link met postzakken, dus ben ik aan het snuffelen in de directe omgeving van Haemers, gezichten, ogen, data, berichten. Van Marc Vandam is er geen foto te vinden?