zeno wrote:Amai gij kunt nogal van uwe neus maken als ik niet gedwee uw hypothese volg. Waarom? Mijn mening is maar een mening dus absoluut niet belangrijk in het geheel. Ik constateer enkel maar dat je van den hak op den tak springt. Nu weer de Delhaize aandelen. Als je alle politici, ordediensten, ondernemers en criminelen gaat opnoemen uit de jaren 80 zal je zeker eens juist zitten.
Dit is het precies. En dat moeten wij en ook de slachtoffers durven onder ogen zien. Te veel wordt er bij gehaald en aan gelinkt en dat maakt het zoveel onduidelijker en helemaal verwarrend zelfs. Het grote complot, het grootscheepse internationale georganiseer, de talloze veiligheidsdiensten, de vele malafide ondernemers, de wapen/mensensmokkelaars, de rambo-huurling-coupplegers, de pedofiele notabelen en confituurzwemmers, de corrupte zelfde handen op de buik politici over partijgrenzen heen, de rechters en onderzoekers, de corrupte politiemensen, de grote WNP en iedereen actief in de andere misdaad!
Ja, en de wildste verhalen gebaseerd op robotfoto's vele jaren na de feiten gemaakt en verspreid, de bekentenissen op de sterfbedden en anonieme optredens van deze of gene, narcistische grootspraak van grote roergangers, ... Het is 1 kluwen geworden waarvan niets is kunnen bewezen worden al die vele jaren.
Terwijl bendes gangsters altijd hebben bestaan, de ene al driester dan de andere en enkele allicht bloeddorstig en niets ontziend moorddadig. Sommige met leden die neigden/neigen naar psychopatie, oftewel knettergek. En dit dus sinds mensenheugenis.