Merovinger, ik volg dit forum ondertussen al veel langer als vandaag. Enkele jaren in feite. Maar nu vond ik het precies toch eens nodig om wat meer informatie te vragen/zelf te reageren. Inderdaad. Op pagina 26 werd het bevestigd.
Vewa wrote:Geen idee. Ik verneem dit alles via een familielid van een ex-Godfroid die het met momenten duidelijk moeilijk heeft met haar doen en laten. Welkom trouwens. Wat je tweede opmerking betreft en om alle twijfel weg te nemen geef ik je graag wat huiswerk. Het strafrechtelijk onderzoek inzake de "bende van Nijvel": de rapporten ten behoeve van de Parlementaire Onderzoekscommissie » Forum
Heel erg bedankt voor het leesvoer! Hier kan ik mij wel rustig mee bezig houden! Wat betreft die kennis (familielid van ex-Godfroid) lijkt het mij eerder dat deze persoon puur haar niet kan horen en zien. Wat ik met zekerheid weet, is dat zij in dat huis is gaan wonen na 2010 (Ik weet het exact jaar niet, maar in ieder geval ver na 2010 en dus ook Bende van Nijvel of De Staerke). Het huis "linken" aan het bos, De Staerke etc. is dan wel heel kort door de bocht lijkt mij.