Re: Verhaal van Kuros
Kuros,misschien moet jij eens onder hypnose en herinner je dan meer van de daders,
maar deze methode blijft natuurlijk wel een beetje twijfelachtig.Wat denk je zelf hier-
over? Zou je zoiets wel zien zitten of vindt je het maar niks?
Goeie vraag,die vraag zou eigenlijk over zovele jaren van de onderzoekers moeten gekomen zijn...het zeer vreemd dat dit bij anderen dan wel doen terwijl kuros ze zonder masker heeft gezien....wat ik wel wil bijzeggen is dat kuros zoveel mogelijk oogcontact vermeed,ze zagen er echt gangsters uit en wat zou je zelf denken als er 6 man voor sluiting je zaak binnenstappen,kuros heeft zich bezig gehouden met spoelen van zijn koffiemachine...toen zijn garcon terug binnen kwam,stuurde kuros hem naar achter (keuken) voor de kas te tellen,toen waren er al 5 buiten zonder ze te horen vertrekken,1 man bleef zitten en betaalde (als ik juist ben de man met de grijnslach)
toen was scotch van het vat misschien wel in zwang
weet ik ook niet,maar dan zo blijven doorvragen achter een maaltijd....tttttt,die man moest zijn gezicht zien,oke velen kennen de hele historie niet exact,maar zoveel toeval bestaat niet en dat zeg ik niet alleen,mensen die er mee bezig zijn en zelf in het onderzoek zaten zeggen dit ook,alleen jumet blijkbaar niet,is het stilte voor de storm of stilte voor de definitieve dood....aangezien we niets horen zal er misschien wel beweging zijn,waarom anders de extra speurders,en na Zuckers werk ging men toch nieuwe ondervragingen doen...of maken ze ons maar iets wijs,dat kan ook...nog iets wat mij opvalt dat velen Jumet wantrouwen,en zo lijkt het ook maar ik denk dat men het veel hoger moet zoeken,met macht kan je alles bereiken