kenza wrote:Het is geweten dat schutters oefenen op siebels
Het is geweten dat schutters oefenen op andere-dingen-dan-siebels ook.
kenza wrote:En siebels plaats je meestal op een dikke houten plank
Meestal: niet altijd dus. Zijn er daar "siebels op dikke houten planken" gevonden? Ik dacht het niet.
kenza wrote:En wie beweert trouwens dat ze van in de steengroeve oefenden
kenza wrote:Sorry Tru Dat maar er is ondertussen wel bewijs dat de Bende van Nijvel in de steengroeve van Lessines actief was.
Jij, behalve als je met "in de steengroeve actief" bedoelde dat ze daar de zondagnamiddag gingen gaan picknicken.
Ga naar Google Maps, en klik met je rechter muisknop exact op de plaats waar ze oefenden volgens u, en klik je op "wat is hier?" Dan verschijnt een kadertje met de exacte lengte en breedte-coördinaten. Geef die hier eens mee, kwestie van een beetje duidelijk te zijn met wat je bedoelt van locatie op den duur en geen 10 verschillende plaatsen te zeggen.
kenza wrote:Ik ben het bos van Aa eens gaan verkennen en de zandput
Ah, is dat zo? Wanneer?
kenza wrote:Ik denk nog altijd dat er auto's van de Bende van Nijvel in de steengroeve van Lessines zijn gedumpt en dat is bijna onmogelijk in een zandput
Er is hier niemand die zegt dat ze auto's in een zandput hebben gedaan.
kenza wrote:dat is bijna onmogelijk in een zandput omdat deze putten constand in beweging zijn door boten die regelmatig terug op dezelfde plek komen zand uitzuigen
Om te oefenen (niet om wagens te dumpen) speelt dat niet veel rol. Verder even vermelden dat de putten in Bos van Aa niet door het constant uitzuigen met boten gebeurde.
Non semper ea sunt quae videntur