Re: G15
the end, twee pure open vragen zonder bijbedoelingen noch sarcasme naar u toe (ik probeer gewoon uw denkwijze te begrijpen):
Kan je verduidelijken wat je bedoelt met die gedragingen en handelingen van de killer?
Wat 'bijzonders' deed de killer voor u?
Ik weet dat ik vreemd overkom op het en een aparte visie heb over de feiten. Oorspronkelijk dacht ik dat het doorgedraaide drugsverslaafden waren die gewoon maar in het wilde weg schoten, willekeur en chaos. Het blijkt naarmate ik meer info krijg en alles aandachtig bekijk dat ze juist heel bewust en extreem gruwelijk te werk zijn gegaan. Tijdens de uitvoering doen ze dingen waar geen enkele gangster gewoon zou aan denken.
Pint verklaart in 2017 volgende, lees goed wie waar stond toen er geschoten werd, niet alleen dit maar ook hoe, geheel onnatuurlijk en onlogisch om te doen wat ze daar deden. Dit kan enkel bewust gedaan worden het is immers bij herhaling en ook bij andere feiten.
“Ik had liever geen gelijk gekregen”, vertelt Arsène Pint in een exclusief interview met Het Laatste Nieuws. De rijkswachtkolonel op rust Arsène Pint (84) wil er nog één keer over praten. Buiten, in de gure wind, komen de herinneringen aan die bloedige zaterdagavond 9 november 1985 terug.
Uit de getuigenverhoren leerde hij ter plaatse wie waar stond toen er geschoten werd. Hoe de bende had geopereerd. Als een militair commando.
Zal ik nu ook iets schrijven, jammer genoeg kom ik ook tot die vaststelling en meer dan dat ondertussen. Ik hoop dat eventuele sarcasme niet van toepassing zal zijn op hetgeen Pint na zoveel jaar herhaalt.