Re: Verhaal van Insider
Insider wrote:Natuurlijk Reneke, opgeven, net voordat je de bende ontmaskerd hebt!. Meer dan 35 jaar zijn diverse onderzoekers bezig om alles in kaart te brengen. Toch iedere keer opnieuw verschijnen er figuren op het forum die zonder onder- en achtergrond denken de manier gevonden te hebben om de zaak tot een oplossing te brengen.
Dit was en is een degelijk forum, met mensen die respectvol omgaan met alle ins- en outs. Wil je meedoen, prima maar verdiep je eerst in de geschiedenis van wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe. En dan nog, wie ben jij om te denken dat je zonder samenwerking met anderen dit wel op zal lossen. Samenwerking is de sleutel, vooral door alle dwaalsporen die neergelegd zijn.
Je hebt net hetzelfde gedaan in het Bonkoffsky topic na Aubanel zijn statement. Je hebt geen idee wie hij is, wat zijn opleiding is, wat zijn functie is, wat hij materieel in zijn bezit heeft, of hij al dan niet in direct contact staat met onderzoekers/betrokkenen noch wat er al dan niet is doorgegeven aan info in beide richtingen. Je refereerde naar de 'serieuze ex-posters' die het forum verlaten hebben door (o.a.) dergelijke verklaringen, en de ironie is je dat je geen weet hebt of Aubanel al dan niet met die mensen communiceert, wat die weten noch of ze net als ik voor hem zouden "vouchen" (bij gebrek aan een beter Nederlands woord). Hoe zou je het immers ook kunnen weten? En dan speel je direct de man.
Ik ben niet uit op een ellenlange discussie die als maar persoonlijkere vormen aanneemt, zo hebben we er al genoeg gehad recent. Maar net zoals jij meent redenen te hebben om info niet te publiceren, zo zijn er ook anderen (met info die gechecked is, gedubbelchecked is, etc ...).
Insider wrote:Ik denk dat ik heb aangetoond dat er een zeer grote kans bestaat dat Bouhouche nog in leven is
Je hebt een theorie verkondigd, die inderdaad niet onmogelijk lijkt door de vreemde manier hoe in Frankrijk met zijn ongeluk/dood is omgegaan, en - daarvoor moet we je jou op je woord geloven - door vroegere verklaringen van Bouhouche naar jou toe. Dat is m.i. van een hele andere orde dan "een zeer grote kans".
En tot slot: je slaat de nagel op de kop: iets weten/met iets bekend zijn, is iets anders dan dat kunen bewijzen.
Wat is het probleem met Aubunel? Dat hij denkt dat Bonkoffsky een van de reuzen is? Dat is aan Aubunel. Ik respecteer zijn mening en weet niets over zijn achtergrond. Wat ik wel zeg is dat Bonkoffsky niet de reus was, en ik denk dat Aubunel dat ook zo ziet. Indien niet, even goede vrienden. Over Aubunel weet ik verder niets en heb ik ook geen mening.
Maar voor de goede orde, waar gaat dit over? Ga terug 'on topic'en stop met dit dom gekwak. Nogmaals, ik heb nooit gezegd de wijsheid in pacht te hebben, maar ik praat over wat ik heb meegemaakt en waar ik bij betrokken was. Ik heb maanden met Bouhouche opgetrokken. Jij ook?