Jongens, manouches sont encores entre nous à Alost. Ik heb aan het station een schermutseling gezien, die uit de hand liep, doch kwam de politie tussenbeide. Enkel aangeven dat de gebroeders De Staerke misschien passiever zijn, maar de groepering bestaat nog hoor. Er zijn dingen bekend over slachtoffers die contacten hadden met defensie ... (valt hij?) Ja, juist VDB. De stelling van de enscenering van de ontvoering klopt. Mijn afkomst is van de rand rond Brussel. Achille Haemers zijn zus heeft een winkel in Jette. Patrick Haemers kwam in het verkeerde milieu terecht, een milieu dat hem gebruikte, beschermde, misbruikte en tenslotte in de val lokte. Hij kampte met een zware drugverslaving, het was hij die werkelijk op alles schoot, hij was een machine.
Dankzij die dubbele persoonlijkheid en zijn fysieke verschijning kon hij lang zijn gang gaan. Zijn zogezegde luitenant, is het brein achter de bende Haemers en is veel te intelligent om zich met de bende bezig te houden. Anderzijds, worden hier soms verbanden gelegd met de Albanese maffia. Wel dit is volgens mij het luik en het verband waar, voor zover ik het weet, geen onderzoek werd verricht. Toen Haemers kort voor zijn dood in de gevangenis te vorst zat, konden zijn vrienden ontsnappen uit Sint-Gillis. MK zijn de initialen, hij stal mijn wagen, legde documenten op de stoep ergens in Asse, werd zogezegd beschoten tijdens een achtervolging. Ik werd opgepakt want in het voertuig dat ze later in het kanaal onder de brug van Vilvoorde(Ring) terugvonden, zat het lijk van ene Elidrissi.
Vele BOB'ers wisten mij dit later te bevestigen dat deze feiten klopten. Wegens de zaak van anthonyken indertijd, was er weinig aandacht rond deze zaak. Waarom en waar haalt MK het lef en recht mij onder druk te zetten. Hij weet mij wonen, dus zijn vrienden ook. En zeg mij nu niet dat hij met deze bende mee mocht omdat hij ontsnappingskoning was hé. Je weet allemaal dat er in de gevangenis ook mensen werken en beïnvloedbaar zijn. Ik blijf zeggen dat er in die hoek moet verder gekeken worden.