Ik sluit niet uit dat er symboliek in de daden en acties zit. Aalst is op kristalnacht gepleegd (9 november). In de september en oktober maand zijn er verschillende Joodse feestdagen die variëren van jaar tot jaar. Ik heb me al veel afgevraagd of 27 september '85 één van die Joodse feestdagen is bijvoorbeeld. Dit zou als symbool vanuit de nazistische hoek tellen in combinatie met Aalst.
Bakerstreet 221B wrote:Google eens op 'SDRA8' en 'Adolf stelt het goed'.
Dat is een goede. Ha ha. De SDRA 8 vindt zijn oorsprong bij de mannen die gingen gaan strijden tegen Adolf en zijn troepen. Het is dat over de jaren en dan vooral in internationaal kader de strijd tegen het communisme belangrijker was dan de juiste vrienden kiezen, dat klopt.
In die wereld zal je veel gevaarlijker personen tegenkomen dan Libert en zijn clubje. Misschien Ciolini en omgeving eens onder de loep nemen en de Darville's uit het dossier Baugniet mag men in deze ook niet vergeten en natuurlijk Lekeu.
Bakerstreet 221B wrote:Er werd een spoor gelegd met een stukgesneden nummerplaat, een paar notities met het handschrift van Jean Bultot, een bebloed T-shirt met 18 kogelgaatjes die er vanop korte afstand in geschoten waren. 18.
Bij de spullen die je aanhaalt is er een stuk gevonden die nogal meer kan tellen als symbolische waarde, het past in je nazistisch patroon dat je zoekt en het is veel duidelijker. Namelijk: de krant el Pais met volgend artikel: Capturado en Bolivia un terrorista italiano de extrema derecha y trasladado herido a Roma - Italiaanse extreem-rechtse terrorist opgepakt in Bolivia en gewond overgebracht naar Rome
Meer hier » Forum (en de post er onder)
Men komt zo bij Ciolini en omgeving uit, Elnikoff en Latinus met hem ook kennen via de M80-groep. Erbij moet je weten dat Ciolini belangrijk was i.v.m. uraniumsmokkel in die periode.
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.