Bakerstreet 221B wrote:bkv, de aanslagen van 11 september zouden vooraf ook als té belachelijk voor een film-scenario beschouwd geworden zijn. Sharia4Belgium werd 10 jaar geleden ook gezien als een bende ongevaarlijke zotten en de islamitische staat zou ook als té belachelijk voor een film-scenario beschouwd geworden zijn. Idem voor Boko Haram, enz. ...
Wie beweert dat neonazi's geen getallen gebruiken om hun boodschappen te vermommen leeft op een andere planeet.
Ik herhaal mijn vraag: Weet écht niemand waarom SDRA8 SDRA-8 heette, en bijvoorbeeld niet SDRA7 of SDRA9? Dit moet toch een reden hebben? Ik zou echt graag te weten komen waarvoor die 8 stond.
Amai, moslimextremisme met aanslagen, dat had echt niemand zien aankomen. Er zijn al jaar en dag hele beveiligingssystemen en politieke partijen rond gebouwd. Voor 9/11 had men zelfs simulatieoefeningen voor exact dergelijke aanslagen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
Vervolgens een stropopredenering. Ik zeg nergens dat neonazi's bij onderlinge communicatie nooit hun (soms strafbare) boodschappen coderen. Ik zeg dat ze geen 28 mensen hebben neergeknald op bepaalde data om aan magische getalletjes te komen.
Ik zie er de relevantie niet van in, maar als er 1 iemand op een andere planeet leeft, dwz. compleet andere opvattingen heeft dan de rest van de samenleving, dan ben jij het wel.