the end wrote:Het vertragen van de Golf is zelfs in de paar kilometers voor het kruispunt in Leerbeek want de BMW reed vlugger dan de Golf in dit stuk.
Voor Leerbeek zijn twee bochten. Het is dus logisch dat wagens daar iets trager gaan rijden.
the end wrote:De BMW is "niet" voorbij gestoken geweest door de Golf maar heeft wel gezien hoe op een bepaald moment die roekeloos de wagen voor hen inhaalde. Dus de BMW moet vlugger dan de Golf gereden hebben op een bepaald moment.
Wat zegt de BMW-chauffeur, aka de schepenzoon:
“Twee kilometer voor Leerbeek zat ik achter een tractor. Ik wou die inhalen. Juist op dat moment raasde die donkere Golf GTI me voorbij. Hij kwam van nergens, zo snel. Hij reed op het linker rijvak, was aan het spookrijden.
(...) “Inderdaad. Ik wou die gasten even duidelijk maken wat ik van hun rijgedrag dacht. Dus raasde ik achter hen aan. Ik zag mijn kilometerteller klimmen tot 200 per uur.
Nergens is er sprake van een VW Golf die trager gaat rijden. Er is enkel sprake van "een raket", een wagen die voorbij "raast", "zo snel" en een snelheid tot 200 km/uur.
the end wrote:Eenvoudig gesteld, de daders moeten in de paar kilometer voor het kruispunt in Leerbeek vertraagd hebben
Er is geen enkele aanwijzing dat de daders bewust trager zijn gaan rijden. In Leerbeek zijn ze rechtdoor "geraasd" richting Halle en heeft de schepenzoon de achtervolging gestakt.
the end wrote:Hoe men het ook bekijkt de BMW moet rapper dan de Golf gereden hebben en de golf vertraagd aanvankelijk in dit stuk.
Wat zegt de schepenzoon hierover:
“Het was geen bumper-aan-bumpersituatie of zo, maar ik kon de wagen vrij helder beschrijven."
the end wrote:Die manipulatie kan alleen maar te maken hebben met de werkelijke vluchtroute.
the end wrote:Vooral de link met de manipulatie tot het vinden van de zakken is heel merkwaardig.
Ik snap je link tussen de "werkelijke vluchtroute" en het vinden van de zakken niet. Zou je dit kunnen verklaren?
the end wrote:Er zijn veel meer elementen die duiden dat de Golf voorbij het kruispunt in Leerbeek niet rechtdoor naar Halle gereden is (wel het kruispunt over) maar er voorbij rechts gereden is.
Ik haal er nog één keer de schepenzoon bij:
"Aan de verkeerslichten in Leerbeek, na een achtervolging van twee kilometer, ben ik gestopt. Die GTI knalde door het rood en zo gek was ik nu ook weer niet. Toen ik nadien hoorde van het drama in Aalst, ben ik natuurlijk geschrokken.”
De wagen "knalde" door het rood en reed dus aan hoge snelheid verder richting Halle. Wat zijn die elementen (het zijn er blijkbaar veel) die er op wijzen dat de wagen naar rechts gereden is?
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube