the end wrote:Tja kenza, we moeten stoppen, met zoeken naar waar ze gereden zijn
Neen je moet niet stoppen met "zoeken", je moet stoppen met gegevens "verzinnen".
the end wrote:Getuigen en of bronnen het doet er niet toe
Wie de getuige/bron is maakt me niet veel uit voorlopig, maar ik ben wel eens benieuwd WAT een getuige/bron EXACT heeft gezegd dat ze rechtsaf zijn gereden naar daar, of wat de (im)materiële bewijzen zijn. Volgens mij is er geen enkel (im)materiëel bewijs en kan je dus even goed met de theorie "ze zijn op kroegentocht geweest" (wat onzin is uiteraard) afkomen.
the end wrote:Misschien dat FreCR meer weet over de vlucht route als je zijn inzet bekijkt
Zoals ik al verschillende keren heb vermeld:
ik weet niet wie de daders zijn
ik weet niet wie (als er al zijn) de opdrachtgevers zijn
ik weet niet wat de motieven van de daders waren
ik weet niet wat de motieven van de eventuele opdrachtgevers waren
ik weet niet welke "officiële" bendefeiten allemaal effectief aan elkaar gekoppeld kunnen/mogen worden
ik weet niet welke criminele feiten die niet aan de Bende van Nijvel gekoppeld zijn, wel zouden moeten gekoppeld worden
ik weet de vluchtroute van Aalst niet
ik weet niet als ze ooit in het "bois de la Houssière" geweest zijn
ik weet niet of Bouhouche & Beijer effectief betrokken zijn
ik weet niet als er Bende Haemers-leden effectief betrokken zijn
ik weet niet als er Bende Farcy-leden effectief betrokken zijn
ik weet niet of de Borains een rol hadden
ik weet niet als WNP leden er iets mee te maken hadden
ik weet niet als er Gladio-toestanden meespelen
ik weet niet als de Staatsveiligheid er iets mee te zien had of op de hoogte was
ik weet niet als de Rijkswacht-top er een hoofdrol in speelde
ik weet niet als er militairen of ex-militairen of huurlingen deel namen aan de raids
ik weet nog veel andere zaken ook niet
Wat ik allemaal niet weet, dat is niet zo interessant vermoed ik. Wat ik allemaal wel weet, is wellicht veel interessanter. Die lijst is helaas veel korter:
Om terug te keren op uw vraag of ik meer weet over de vlucht route: Neen, ik weet niet meer over de vlucht route. Ik weet dat er een getuigenis is (de schepen-zoon) die een GTI (die in aanmerking komt als dader-wagen) gevolgd heeft tot aan de lichten van Leerbeek. Meer weet ik niet.
Als er een getuigenis opduikt die ze nadien nog ergens anders heeft gezien, dan kan er daar wat mij betreft zeker rekening mee gehouden worden. Als er echter iemand is die geen getuige of eender wat is, zomaar wat natte-vinger-werk doet en zomaar wat locaties zit te verzinnen, zonder zelfs ook maar enig bewijs of zonder zelfs ook maar enige begin-van-bewijs kan voorleggen, en daar bovenop zelfs "bewijzen" voorlegt die ofwel verzonnen zijn ofwel er overduidelijk totaal niets mee te maken hebben ofwel zelf gecreëerd zijn (ik viseer niemand, ik spreek in het algemeen): sorry maar met zo een "spoor" hoeft dan geen rekening gehouden te worden. Zo'n bericht-van-spoor moet naar mijn mening zelfs verwijderd worden want dat helpt nu eens echt niemand vooruit (integendeel !).
Maar zoals in bovenstaande opsomming van wat-ik-niet-weet lijst duidelijk is: ik weet heel veel niet, ik zou het graag weten, en ik denk dat er hier veel mensen zijn die het graag zouden weten. Antwoorden geven op de zaken wat ik niet weet d.m.v. onjuiste gegevens waardoor ik (en andere mensen) het verkeerde antwoord hier lezen. Dat helpt ons niets verder. Ik lees liever geen antwoord op een van de vele vragen, dan dat ik het foutieve antwoord lees.
Non semper ea sunt quae videntur