Merovinger wrote: Is het nu zo moeilijk om daar een duidelijk antwoord op te geven? Of weet je zelf niet meer waarom je geschreven hebt dat er een rechtstreeks verband is op verschillende niveau's over het vertragen van de Golf in Leerbeek met de manipulatie tot het vinden van de zakken in '86?
Nee Mero, ik ben het absoluut niet vergeten, in tegenstelling zelfs. Men zou het simpel kunnen bekijken en ervan uitgaan dat speurders manipuleren, maar dit is het nu eenmaal voor ik namen en dingen plaats waarvan men dan zou kunnen ervan uitgaan dat speurder x of y of getuige x of y manipuleert, moet ik eerst nagaan of die zelf niet gemanipuleerd zijn. Dat er in het dossier op verschillende niveau's langs alle kanten gemanipuleerd wordt voor verschillende redenen zal toch wel duidelijk zijn vermoed ik.
En over het niet beantwoorden van vragen op het forum, het lukt me niet altijd om onmiddellijk het te duiden maar doorgaans ga ik de vragen niet uit de weg. (Ik kan een waslijst maken van onbeantwoorde vragen van anderen hier op het forum.)
Een forumlid vroeg iets in de zin, wie zijn de anderen? Dit is belangrijker dan namen op het forum te plaatsen van agenten of speurders die mogelijks misleid zijn. Wat ik eerder uitzoek is hoe die anderen de speurders of het onderzoek kunnen sturen.
En hoe men het nu bekijkt; de vluchtweg is een cruciaal gegeven tot het oplossen en juist over dit aspect moet men toch eens de juiste vragen beginnen stellen. Om op die vragen een antwoord te vinden is het best om zo exact mogelijk te zien hoe ze zich gedragen, en dit vanaf het punt op de parking; Meten is weten.
Je had niet zoveel moeite moeten doen om een eenvoudige vraag te stellen.
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.