the end wrote:Dat is nu toch wel het toppunt. Zeg eens wat is jou doel EricF hoeveel post heb je al geplaatst? En met je bedenkingen over me kom je nergens, trouwens ik geloof niets en heb geen theorie. Meten is weten! Als ik volgens jou hier de boel blokkeer noem dan waar en toon me een voorbeeld.
Het is waar, ze zitten al 35 jaar dicht bij een oplossing doch ik met mijn post hier blokkeer alles. Michel Martin en alle andere speurders worden door het forum geblokkeerd in het onderzoek. Is het dit dat je bedoelt?
the end, met alle respect maar je poneert onduidelijke stellingen waarvan je verwacht dat mensen begrijpen wat je bedoelt. Je laat mensen gokken terwijl je eigenlijk in één bericht duidelijk zou moeten schrijven wat je bedoelt. Door deze manier van schrijven, creëer je verwarring en zorg je er zelf voor dat je niet geloofwaardig over komt. Ik raad je dus aan om je berichten duidelijker te maken.
Het is me trouwens nog steeds niet duidelijk wat de link is tussen de zakken in Ronquières en de vluchtroute na Aalst.
the end wrote:Naar waar zou een extreem-rechtse rijkswachter vluchten waar zou hij zich thuis voelen?
Zijn eigen huis? De Rijkswacht-kazerne in Etterbeek? Nee, geen idee eigenlijk.
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube