Re: Nr. 4: Killer
Ook de indruk dat Bajrami liever had gehad dat hij als brein wordt gezien (de bende van Bajrami i.p.v. de Bende Haemers). Ik heb altijd moeite met het opzoeken van deze mensen door de media en vice versa voor een "moment de gloire". Ik zou in hun plaats nederig zwijgen, ma ja. Bajrami wil niet afgeschilderd worden als het hulpje. Misschien het daar bij houden en het allemaal beetje met korreltje zout nemen. 't is media, het gaat om kijkcijfers hé.
Die, met alle respect, zo zot is om in een koffer te gaan liggen bij een achtervolging etc.)
In de koffer kon ook een kevlar of andere gelijkaardig materiaal achteraan tegen de achterwand tot aan de kofferrand zijn geschroefd (of gelijkaardig materiaal). Zou ik doen moest ik zoiets voorbereiden. Het weegt niets en het houdt alles tegen waar de de eventuele rijkswacht of politieploegen mee vuren. (9mm para, .38Sp, eventueel een .357 magnum uit een S&W Revolver, eventueel ook Cal 12 Brenneke.) Ter gelijk ook bescherming voor voorste inzittenden indien de wagen langs achter wordt beschoten. We missen nog wat dergelijk materiaal van in Temse ook hé. Ik heb dat nog nergens gelezen dat ze misschien ook wel hun wagens niet alleen wat betreft power prepareerden, maar ook wat beschermende zaken toevoegde, maar het zou wel kunnen.