Ik zal eens iets verduidelijken, ik ben de laatste maanden (jaar) overladen geweest van info uit verschillende bronnen. Info van een hoge kwaliteit uit de verschillende dossiers, ook Menderz en andere. Regelmatig meld ik ook tot mijn eigen verbazing aan de bronnen niemand weet dit, hoe kan dit. Dan weet ik het soms ook niet meer, maar een feit is correcte intel ondersteunt andere correcte intel en kan geen tegenspraak hebben. Als het 100% klopt dan kopt het en moet het passen bij de andere zekerheden.
Zie bijvoorbeeld dit gedoe met de wapens die Bultot in november '85 wilde hebben. De naam Baugniet is in die context nog nooit gevallen. Nochtans staat er duidelijk in het dossier Mendez uit de mond van de speurders die Bultot onderzocht hebben duidelijk dat ivm de wapenhandel van Bultot het "enige" waar ze zeker van zijn. Van wapens in November is dat Bultot er aan Baugniet gekocht heeft.
Als je het niet meer weet, ga terug tot waar het duidelijk was en begin opnieuw. Ik heb tot op heden nog geen eigen hypothese of topic aangemaakt en dit maakt het misschien moeilijk om me te verstaan. Misschien moet ik daar eens aan beginnen denken om iets in die zin te maken. Er zou iets inzitten van elementen uit Leo zijn topic maar dan gekoppeld aan elementen uit bepaalde dossiers, Mendez bijvoorbeeld, maar ook het banditisme spoor is er een deel van in een bepaalde context.
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.