Renne wrote:Een belangrijk vraagje, schoonvader zei dat hij schoten hoorde toen zijn dochter nog maar pas vertrokken was. Klopt dit? Of hadden ze al gewinkeld?
Renne, je stelt me teleur, lees het dossier nog eens. Een kasticket van 19u40, en 3 van de 4 gezinsleden lagen net aan de uitgang, wat denk je? Maar, als je denkt dat er verplaatst werd en geprutst met bewijzen, dan volg ik je wel, want dat is duidelijk.
Renne wrote:Maar het is logisch dat de ingangen afgesloten waren, dus aangezien ze langs achter met 3 waren moet er iemand van voor ook geweest zijn.
Ja Renne, maar hoeveel mensen stellen dat ze met 3 waren? Veel hé! Plus de hulzen van de politieschutter die niet teruggevonden werden. Als je goed het dossier leest en je kunt tussen de lijnen door lezen, dat klopt de verklaring niet, ofwel vindt je de hulzen niet en verklaar je dat, maar ook niet stellen dat je enkele als souvenir wil houden (dat klopt niet hé).
Renne wrote:Murcielago, zag jij maskers of bivakmutsen?indien beiden wie droeg de maskers? De 3 of de reus?
Volgens mij is het simpel, de reus droeg geen van beiden, ook binnen niet, enkel een sjaal. Maar op die tijd van het jaar, is het niet ongewoon hé. Wat wel duidelijk vreemd was en vandaar ook dat het opviel, hij kwam uit de richting waar een voertuig stond en dat voertuig leek verdomd heel sterk op de wagen dat langs de andere kant juist weg was.
Als je het dossier leest en nog eens leest dan zie ik één rode draad: de uitvoerders wisselden duidelijk af per overval, maar hanteerden steeds dezelfde modus operandi. De reus, de schutter kwam steeds deels te voet naar de winkelketen. De anderen met de wagen, er is zelfs geen eenduidigheid over de kleur of model. Waar ik mij de laatste tijd aan erger: wie in België is in staat om dit uit te voeren, ter controle na te gaan in de pers. Wat was de bedoeling de macht die misdaad gebruikt om terreur te zaaien of de misdaad die met de verdedigende macht terreur zaaide, om de macht te laten wankelen.