Jongens, wat nu voor mij belangrijk is te weten, ofwel worden hier theoriëen gesteld door mensen die sterk geïntrigeerd of geïntresseerd zijn in het dossier, ofwel betrokken zoals Kuros en ikzelf, ofwel van de politie. (wat in principe geen probleem is) MAAR HET IS AL 24 JAAR HETZELFDE, VEEL HYPOTHESES EN VERKLARINGEN ZONDER NAAR DE ESSENTIE TE GAAN. Wie durft het aan om op een ordentelijke wijze kuros en Murcielage samen te brengen zodat de raakpunten binnen hun ervaringen in het dossier kunnen worden nagegeaan en gekoppeld aan enkele gruwelijke details. Of gaan we tot in de eeuwigheid verder op dit formu blijven veronderstellen tot in de eeuwigheid. Ik kan en wil via deze weg mijn naam of andere gegevens niet vrijgeven, maar jullie kunnen ervan op aan dat ik een normaal mens ben met een goede job. Ik zou zelfs alle belang hebben om erover te zwijgen want dit kan mijn reputatie schaden. Maar.........................................................mede dankzij jullie en het forum heb ik de stap gezet en voel een enorme opluchting. Ik weet enkel wat ik ervaar tot op vandaag en geloog me dat is MEER dan genoeg, alles wat ik totnogtoe schreef klopt. Dat is nu net het probleem dat kuros en ikzelf ervaren sinds jaren, rare gebeurtenissen die ons hele leven bepalen en achtervolgen, geen pv's, geen verdedging. WIE GAAT ONS VANDAAG NOG GELOVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zonder de detail van kuros te kennen, weet ik wel heel zeker dat hij door dezelfde hel gaat dan ikzelf. Hebben jullie het goede gelezen enkele dagen terug??????????????????????????? Ik heb een eerste liquidatiepoging achter de rug he. Ze gaan ver, manipuleren iedereen zodat blijkt dat het om een drama gaat en niemand denkt aan het besproken dossier. DIEGEN DIE ERVOOR KAN ZORGEN DAT ER OP EEN EERLIJKE EN VEILIGE WIJZE KAN GESPROKEN WORDEN IN BEPERKTE KRING ONS SAMEN BRENGT EN ERVARING HEEFT MET ZWAAR BANDITISME, DIE HEEFT VOLGENS MIJ DE SLEUTEL TOT DE WAARHEID. TOEGEGEVEN HET ZIJN 3 NIET ZO VANZELFSPREKENDE VOORWAARDEN. Lees op het forum enkele het dossier Aalst er eens op na, en je ziet angstaanjagende raakpunten tussen kuros en mij. Nochthans heb ik eerder nooit van kuros of zijn ervaring gehoord. Ik mezelf steeds wijsgemaakt dat ik de enige was en heel voorzichtig moest zijn, door er niet over te spreken. OK HOOP DAT ELK LID OP DIT FORMUM BESEFT WAT DIT VOOR MIJ BETEKEND. En ja, ik kijk opnieuw over mijn schouder en schuw het stadscentrum van Aalst. Er kunnen betrokkenen van Aalst bestaan maar dat schrikt mij niet af. Het zijn alle OOIT meewerkende gangsters in dit dossier dat morgen opnieuw kunnen opstaan en reageren. Vandaar het gevaar, velen hebben langs een zijde niets te verliezen,maar er zijn er ook dat opnieuw maatschappelijk geëngageerd zijn en veel te verliezen hebben, om dan nog te zwijgen op de hoger geplaatste prominenten enz.....
Vergeet niet dat er niet veel nodig is om vuur aan het lont te steken he, want onze wereld is inmiddels sterk gemediatisseerd. Als er een gek aan denkt om naar de pers te stappen met sommige van deze stellingen die hier te lezen zijn, dan hebben we een probleem hoor. Dus de ganse moraal achter mijn betoog is, stel geen vage vragen meer en vooral geen hypothese die gesteund zijn door de wetenschap uit de pers, schrijvers, actua enz... of pv's want waarom bestaan de 2 uitzonderlijke gevallen zoals Kuros en mezelf. Er heeft nooit iemand geluisterd naar de signalen die wel zelf niet begrepen en wij zijn geconfronteerd met zaken die we enkel kennen uit boeken of vanop tv. Dus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,