Als dit zou kloppen kan dat volgens mij nooit de reden geweest zijn waarom de Bende er na Aalst de brui aan gaf.
Big Dickus,als dit klopt dan heeft de Bende in aalst zijn laatste overval niet gepleegd,want ze hebben gewoon verder gedaan,onder de naam Bende Haemers...sporen van een overlijdend bendelid was er toen niet,maar de reus was wel nog aanwezig...
Haemers verzamelde ook een heel groot kapitaal,hij verdiende veel met die geldtransporten maar hij werkte in een groep=buit delen...
Ik stel mij toch vragen...
Dus het zou wel eens kunnen dat hij voor een goed betaalde opdrachtgever werkte in de jaren 1985,hij was in ieder geval verdacht aangezien hij ook een huiszoeking kreeg.en er is veel gevonden in garageboxen die verwijzen naar de Bende van Nijvel.
Voor de periode 1982-83 weet ik het niet zeker,maar voor 1985 valt er zeker reden tot discussie,zelfs meer dan dat, de munitie, de vermommingen, wapens...ik zeg niet dat het zo is maar er zijn vermoedens in die richting...
PS: En over Kapllan, eerste klas autodief maar geen moordenaar.
Het is niet de eerste keer dat hij vuurt naar een agent,dus hij gebruikte het wapen wel als het nodig was.Maar er is geen aanwijzing dat hij een moordenaar is maar je kan ook als autobestuurder betrokken zijn...
Wat Palsterman betreft, iemand dat ik niet gekend heb trouwens, hij was diamantsmokkelaar en had ook al een brief naar het koningshuis gestuurd, het antwoord van hen kwam aan bij de nabestaanden.
Zijn kinderen beweren niets dan goed over hun vader,hij was een persoon van goede aard die altijd hard gewerkt heeft,ik weet niet of je dit moet zien als een zekerheid of als een roddel,hierbij zou een afzonderlijk persoon zijn mening moeten geven,iemand die Palsterman goed kende en niet voort gaat op vermoedens...want omtrent Palsterman is er veel geroddeld,hij zou met een riotgun rond gereden hebben...zijn ex vrouw beweerd dit,kinderen ontkennen dit.
Ook zeggen dat alle 6 de kinderen van Palsterman afgestaan werden aan pleeggezinnen of familie,in ieder geval werden ze bij de moeder weggehaald.