Het zou allesinds kloppen met de beschrijving die Kuros gaf, mannen met donkere, zwarte randen rond hun ogen. Wat het geval was bij verschillende personen uit De Staerke-clan. In hoeverre ze betrokken zijn weet ik niet, maar ik ben zeker dat Bonkoffsky ook wel een rol speelde in de Bende. Het was waarschijnlijk ook hun opzet om die onduidelijkheid en valse sporen te creëren.
Er zitten heel wat 'overlappingen' in de Bendes toendertijd. Bende Farcy lijkt me een overkoepelende Bende te zijn met leden van Bende Haemers, De Staerke, Havelange, Godfroid (?), Borains (?). Bendeleider kreeg bescherming van de 'corrupte zijde' van de rijkswacht en belanghebbenden uit drugswereld, alsook allerlei witwassers. De voorbereiding en chantages, het werk van ARI dat weer dicht staat bij deze zelfde corrupte rijkswachters, criminelen en louche fraudeurs.
En van daaruit ook link met wapenwereld, antiek, diamant (via zijn schoonouders), prostitutie (straatprostitutie rond Beurs, het Noordkwartier, bordelen in België, Nederland, Frankrijk inclusief homobars (ook altijd leuk voor chantage want in die tijd liep men daar vaak niet mee te koop)...!