Re: Getuigenis Murcielago
Dus Haemers droeg geen pruik? David VDS getuigde dat hij een soort zwarte piet-pruik op had en soort bruine crème op had en dacht eerst dat het met Sint-Maarten te maken had of een grap van één of andere carnavalist was.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Getuigen → Getuigenis Murcielago
Dus Haemers droeg geen pruik? David VDS getuigde dat hij een soort zwarte piet-pruik op had en soort bruine crème op had en dacht eerst dat het met Sint-Maarten te maken had of een grap van één of andere carnavalist was.
Heb een paar bewerkingen gedaan met paint op foto, en dan komt 19 wel dichter bij Patrick Haemers te liggen. Zeg wel, dichter. Zie zelf geen sprekende gelijkenis, persoon oogt zo wel veel jonger, afbeeldingen Patrick Haemers op internet zijn van latere datum, de duidelijke althans die legio te vinden zijn.
Renne, je stelt me teleur, lees het dossier nog eens. Een kasticket van 19u40, en 3 van de 4 gezinsleden lagen net aan de uitgang, wat denk je?
Juist daarom ik het vraag, maar het was gewoon om te weten of de schoonvader echt wel direct bedoelde. Hij zou gezegd hebben: mijn kinderen waren pas weg of ik hoorde de schoten. Wat is pas? Het was in ieder geval niet de gewoonte dat ze met het hele gezin gingen winkelen.
Er is zelfs geen eenduidigheid over de kleur of model.
En over de volgorde van de slachtoffers bestaat er ook geen zekerheid.
Renne, je stelt me teleur, lees het dossier nog eens.
Murcielago, het is hier een forum, geen quiz.
Beste, opgelet om vragen te stellen voor een "Quiz" moet je de dossiers soms goed beheersen. Het kan geen kwaad dat eventuele getuigen de leden op hun kennis testen alvorens zelf een stap verder te gaan. Maar wij hebben geen toegang tot "het Dossier".
Renne, de schoonvader waarvan sprake, is ook vader en grootvader in het dossier. Ik zal het sterker maken, het is belangrijk te weten waar hij dat zei en hoe.
Big Dickus, ik en alleen ik heb het recht te twijfelen en als jij denkt dat ik er een quiz van maak dan mag je gerust mijn wetenschap over de gehele zaak gerust overnemen hoor. Wie je bent of welke rol je ook speelt, interesseert mij niet maar dergelijke opmerkingen aanvaard ik niet. Want dat is één van de hoofdredenen waarom mensen aarzelen om te reageren in dit dossier.
K&, je hebt gelijk en ik denk inderdaad dat je het dossier moet kennen en inzage moet hebben.
Beste forumcollega's, kan er mij iemand zeggen hoe ik een bestand met 300 pagina's op het forum kan plaatsen? We zullen zien of Big Dickus dan nog aan een quiz durft te denken, of minsten het vergelijk met quiz durft te maken. Ik ben immers bereid informatie te delen, ook openbaar.
En wat hebben ze gewonnen? Geen reactie meer, dit zegt veel. Ik had absoluut de beste bedoelingen maar ik stel vast dat er ook hier gefrustreerde flikken tussen zitten. Ik ben geen dommerik he. Je moest is weten hoe goed geplaatst ik ben om te weten dat onze wereld om geld, sex en macht draait. Als ik zeg goed geplaatst, daarmee bedoel ik dat ik het niveau van de loge, opus dei van heel dichtbij ken. En neen, ik mag en kan dat niet misbruiken en heb daardoor juist veel te verliezen. Ik verwijder mijn profiel vanaf nu.
Weet enkel dat ik sinds vandaag ook weet wie kuros is, het lijkt me verstandiger om met hem mijn informatie te delen.
Murcielago, opgelet er zijn open en gesloten forums in (Wallonië).
De ene kan iedereen inzien ook de zoekmachines, zoals Google, maar dan moet je rekening houden met reacties binnen een wettelijk kader waar ik niets over weet.
De andere zijn gesloten websites met paswoorden.
Gelieve eerst je advocaat te raadplegen en best een stel kopies te nemen op voorhand. Je kan ook publiceren in het buitenland maar ook hier zijn er waarschijnlijk verplichtingen. Best is, denk ik, een geselecteerde groep mensen waar je vertrouwen in hebt bij je advocaat in je papieren eens een kijkje te laten nemen alvorens alles op het net te gooien.
K&, vooreerst mijn dank voor je advies maar hier had ik wel over nagedacht. Het gaat om een dossier waar geen gegevens over mij in staan maar eerder over het onderzoek van de parlementaire commissie.
Mijn bedoeling is enkel ervoor te zorgen dat mensen niet twijfelen aan mijn dossierkennis en aan te tonen dat heel goed weet waarmee ik bezig ben, spijtig genoeg. Blijkbaar bestaan er nog steeds mensen die nog maar durven te twijfelen en sommigen maken toch zo'n domme oppervlakkige opmerkingen.
Je begrijpt wellicht dat dergelijke zaken na 24 jaar mij de strot uitkomen hé. Nu blijkt het weer zo te zijn dat er ook hier klootzakken de boel verpesten. Mijn excuses voor mijn taal gebruik maar ik ben het grondig beu.
Je kan bv. dat document online bewaren op Adrive, en enkele mensen je login en passwoord geven. Of via megaupload. Of het op je persoonlijke webruimte (heb je normaal bij Belgacom, Telenet, ...) plaatsen. Desnoods noem je het document "Huiswerk" of zo zodat het minder verdacht lijkt.
Let maar een beetje op uw woorden beste Murcielago. Iedereen zit hier met de bedoeling wat wijzer te worden, de ene gelooft dit, de andere is van iets anders overtuigd. Met een scheldtirade bereik je niks. Probeer liever wat minder -dt fouten te schrijven en een degelijke zinsconstructie op te bouwen, jij met je goeie functie.
Bende van Nijvel → Getuigen → Getuigenis Murcielago