Re: Getuigenis David Van de Steen
Toevallig ben ik nog eens op het forum. Ik heb een jutte zak gezien met zwart post teken erop. Deze stond op 1 meter van mij op de grond. Hierin zag ik sigaretten zitten omdat bovenzijde open viel. Haemers is door 6 personen in Aalst herkend, alle verhalen werden afgedaan als verzinsels. Daar sta je dan als leugenaar, meesten hebben het opgegeven of zijn al dood.
Bedankt voor het antwoord David. Ik trok op geen enkel moment je getuigenis in twijfel. We vroegen ons gewoon af wat je exact gezien had. Met alle respect. Niemand kan zich inbeelden wat je meegemaakt hebt en nu nog steeds meemaakt.
De enige postzakken met een posthoorn logo op in die tijd zijn precies die van de Duitse post, zoals door ctrix gevonden. Op de Franse zakken staat een abstracte vogel als postlogo. Dat is ook een "post teken"... Op de Belgische zakken stond toen enkel tekst. Zou dit de speurders kunnen helpen?
Niet opgeven David, ik snap dat je vertrouwen weg is. Maar ik denk dat er nog goeie mensen zijn die het willen oplossen. Ook bij de speurders.
Voor wat het waard mag zijn, ik zie vooral een interne strijd, frustraties en jaloezie tussen de verschillende speurteams. Niet zozeer politieke doofpot operatie. Het is wel zo dat de procureurs van de verschillende parketten een politieke kleur hadden, en dat met het bende onderzoek veel resources en geld meekwam voor dat parket... Zo zie ik wel politieke invloed: potjes geld naar de vriendjes doorschuiven. En ego's die elkaar niet afkunnen.