Renne, ik heb het deze week en het weekend nogal druk. Vanaf volgende week mag je wat mij betreft een afspraak beleggen. Het moet want ik heb ga steeds af op mijn gevoel, wel dat gevoel dwingt mij tot actie. Het is frappant echt om vast te stellen dat Kuros dingen zegt in zijn verhaal die van toepassing waren op mij, en dat gaat ver.
K& heeft mij meer details gevraagd over de zaak van VDS/VDA, de ligging, ... Hij beweert, en hij is blijkbaar niet alleen, dat er een vluchtroute is die als speciaal mag beschouwd worden. Wel Renne, ik kan je bevestigen dat ik vanavond mij de moeite gedaan heb om het traject af te leggen. Man, man toch, ik ben tot een vaststelling gekomen wat het besef nog erger maakt. Nu zie ik ook in welke handelingen van de politie verklaarbaar zijn, net na de overval (ik spreek in minuten nu).
Gisteren kwam het in mij op dat VDS/VDA als zaakvoerders, partners, toch sleutels op zak hadden die avond, wel dat kan een reden zijn waarom ze weg moesten, snap je? Het traject Delhaize-IZ zuid, het N-baantje richting Ninove, deed ik amper 10 min, geen versperring of althans minder risico, want daar hebben ze de Bende van Nijvel nooit verwacht. Dat is op zijn minst markant te noemen. Hoe wist kuros dit? Ik woon hier meer als 25 jaar en ken de streek heel goed, wel dat wist ik niet en ik heb er nooit bij stilgestaan. Maar dit wil niet zeggen dat die gasten de streek goed kenden hoor of bijgestaan werden, met een stafkaart van 't leger kom je er ook. Het is op zijn zachts uitgedrukt heel merkwaardig. Hier moet ik meer van weten.
K& wrote:"R.A.C." zegt u iets?
Royale Automobile Club. En ja, autoraces was en is misschien nog hipe. Vergeet niet dat er in Aalst veel BCBG's rondlopen (bon chique, bon genre). Het mondaine enz. Er is er zelfs eentje, een zoon van een garagist, die vandaag op een hoog niveau races rijdt.