Murcielago wrote:Herr Flick, ik denk dat je gelijk hebt. Jouw redenering is to the point. Hoe zoeken we dit verder uit?
Wacht tot je kuros hoort, dan ga je nog meer overtuigd zijn. Maar hetgeen jij aanbrengt dat VDA zou gezegd hebben: "die verdomde Podevijn", dat versterkt kuros zijn verhaal, als ook dat de rol van de dochter van VDA. Probeer u zeker eens vrij te maken.
Murcielago wrote:Vanaf volgende week mag je wat mij betreft een afspraak beleggen.
Woensdag, donderdag (eventueel-vrijdag) of zo. Volgende week eventueel. Je zegt het maar.
Herr Flick wrote:Ik zou het niet weten, de meeste betrokken zijn ofwel verrast ofwel hebben ze ongeveer 2 meter aarde op hun buik liggen.
Je moet doen wat je kan doen, als ze daar in Jumet niet willen meewerken, awel dan kunde gij u niets verwijten. Maar als er ze zien dat er 2 afzonderlijke mensen met hetzelfde afkomen dan kan met dat toch niet zo laten, alhoewel in dit dossier kan alles en mag alles, behalve de waarheid mag niet uitkomen. Al ben ik wel benieuwd naar de nieuwe onderzoeksdaden, gewoon de echte waarheid zou al iets zijn.
En nog iets, er zijn in Aalst een paar mensen die weten met wat Kuros bezig is. Als je echt onschuldig bent dan val je die man aan, al was het maar met een klacht of zo. Er zijn er een paar die hem al een slechte naam wilden geven, dit gaat om nabestaanden van slachtoffers en agenten. Maar er zijn ook nabestaanden die hem steunen (lees diegene die onschuldig zijn), alsook hooggeplaatsten maar wie zijn handen hier aan vuil maken? Het enige probleem is de actie die ontbreekt bij Jumet.