Re: Getuigenis Murcielago
Renne, ik begrijp jouw redenering volledig, GVDS was een gemoedelijke man maar hij heeft meer dan waarschijnlijk iets gezien, gehoord of gelezen. Er moet iets geweest zijn waardoor hij betrokken raakte en geliquideerd moest worden. Het feit dat de overige gezinsleden ook weg moesten, verklaart niet zozeer paniek bij de bende, het past gewoon beter in het plaatje. Dat DVDS mocht blijven leven, daar ligt momenteel volgens mij de hamvraag.
Maar ik vrees dat je niet zo makkelijk mag stellen dat PH geen nederlands sprak: PH was afkomstig uit Woluwe, langs vaders zijde was de familie zelfstandig in de meest 2 talige gemeenten van de Brrusselse agglomeratie.
Wat die vrij vogels betreft mk en pl, van mk is één en ander bekend en bestaan er zelfs aanwijzingen van zijn betrokkenheid, de laatste niet zozeer, maar wel een trouwe misdaad compagnon. Ook hij spraakt behoorlijk nederlands.
Laat ons eerlijk zijn, binnen het bel.milieu ben je snel rond om mensen te vinden die tot deze misdaden in staat waren of zijn