Bericht voor "Vermeulen", niet rechtstreeks met dit topic te maken (sorry Ben)
Vermeulen wrote:altijd onmiddellijk de juiste afbrekende commentaar
Dat valt al bij al nog mee vind ik. Het is echter zo dat de mensen vooral negatieve zaken onthouden en de positieve (of neutrale) zaken vergeten.
Maar ik zal't onthouden dat ik in de toekomst ook een beetje positievere berichten moet schrijven.
Om een stap in die richting al te zetten, kan ik wel zeggen dat ik het apprecieer als iemand de moeite doet iets uit te testen of iets kan of niet (zoals bijvoorbeeld het roesten van ijzerwaren uittesten). In gans het "bendeverhaal" zijn zo enorm veel zaken die nog kunnen uitgezocht worden, dat het onmogelijk is voor 1 iemand alleen (en we werken hier zo goed als allemaal als "individueel" en niet als "ploeg"), dus als iemand anders dan de moeite doet om zijn resultaat te delen (zoals vb. het checken van de serienummers), dan is dat een hoop werk gespaard voor de rest.
Vermeulen wrote:Beste FreCre, het is altijd wat met uw commentaar en dat ben ik beu. Doe dan zelf ook eens wat in plaats van altijd en alleen maar afbrekende commentaar te schrijven. Daarom verlaat ik ook dit Forum.
Nu moet je ook wel niet overdrijven, ik heb best ook wel wat positieve reacties geschreven op zaken van u, of aanvullingen die uw berichten enkel ten goede uitkwamen of bevestigden. Mijn excuses als je sommige van die berichten als negatief ervaart. Dat is niet de bedoeling alvast. Ik kan me wel enkele negatieve berichten van mij op het forum herinneren, echter, niet naar u gericht of naar iets wat jij aanhaalde gericht.
Omdat ik er me niet bewust van ben dat ik zo negatief zou zijn t.o.v. U, heb ik in mijn eigen berichten zitten scrollen en alle berichten waarin ik u "quote" er uit gefilterd en opnieuw gelezen. Na het lezen van die berichten ben ik nog steeds van mening dat het negativisme best nog meevalt aangezien ik in die berichten zaken schrijf over uw bevindingen zoals:
dat is inderdaad een raar gebeuren. (waar ik uw stelling ook een "raar gebeuren" vind ivm bizarre wapenkeuze bij Dekaise)
De techische/chemische uitleg ivm roesten, dat zal wel juist zijn en idem voor de gevolgtrekking er uit.
Het is zeker geen idiote piste (i.v.m. Wittock-Van Landeghem)
Dat was ook mijn eerste gedachte. (i.v.m. de duikers die vanuit Burcht vertrokken richting Ronquières)
(bovenstaand enkel maar van de maand november)
Dus, sorry als ik ergens te negatief overkom naar u persoonlijk, dat zal niet de bedoeling geweest zijn.
Misschien ervaarde je berichten van mij negatiever dan dat ze bedoeld waren, dat kan: dit is een forum met tekst en tekst is soms wat emotie-loos waardoor ook ik soms een negatieve indruk krijg op berichten die misschien helemaal niet negatief bedoeld waren.
Als jij ten gevolge daarvan dit forum wenst te verlaten, dan zou dat wat mij betreft een jammere zaak zijn aangezien je zaken op het forum zette wat voor een meerwaarde zorgde (zoals het praktische roest-testje).
Non semper ea sunt quae videntur