Ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan en wil een afspraak, maar ik wacht op een seintje zodat we goed kunnen afspreken.
Je moet maar iets laten weten,voor mij&kuros kan het snel,dit weekend ofzo.
Je kunt het één en ander al eens bespreken hé,en later nog eens afspreken;
dan weet jij ook al wat meer zodat je ook verder kan;en zodat kuros misschien ook nieuwe elementen kan toevoegen of zaken aan elkaar kan knopen of zaken kan uitsluiten...misschien kunt u nog meer zeggen over bepaalde namen,die in zijn verhaal voorkomen en omgekeerd.
En je kan horen welke stappen kuros al genomen heeft.
Verder ga ik binnenkort afspreken met een ex speurder, 38 jaar dienst; die in het onderzoek even onder Vos gewerkt heeft,die man loopt ook gefrustreerd.
Hij kreeg in vele dossiers felicitaties maar bij het Bende van Nijvel-dossier moest hij plaats ruimen, men deelde hem zelfs mee om niet te ver gaan in het dossier.
Hier een paar zaken die hij mij al meedeelde:
Verschillende sporen die hij aanhaalde werden niet onderzocht.
De Staerke deftig ondervragen werd geweigerd.
Pod. stond op zijn lijstje maar er werd niets mee gedaan,Pod=connecties binnen rijkswacht en wapens
Bultot trainde in sint pieters leeuw met een groep gangsters waaronder DS.
DS heeft hij in 1978 aangehouden met een partij wapens.
Volgens hem zijn de opdrachtgevers:de amerikanen samen met extreem rechts uit belgië.
Ik denk dat die man mij en ons wijzer kan maken.
Anderzijds heb ik de laatste dagen enorm veel gelezen uit het franstalige forum maar ook het volledige boek van J Bultot. Die zegt markante dingen.
Ik heb dat boek nog niet gelezen,en ik ga het ook niet lezen omdat ik het niet zie zitten om een boek in het frans te lezen.
1 ding is zeker hetgeen hij met de Bende te maken heeft zal hij nooit toegeven of altijd minimaliseren,maar ik ben zeker dat die meer weet anders vlucht je niet.
Volgens een rapportage van dat team had Bultot daarin onder meer het volgende vermeld: "Claude Leroy werd tijdens zijn proces geconfronteerd met een ongewoon personage: Romy Henk, persoon die superbeschermd wordt door een lid van de koninklijke familie in Nederland.
Prinses Mabel Wisse Smith heeft ook een relatie gehad met Klaas Bruinsma in den tijd;de grootste drugsbaron van de lage landen toen.
Verder lees ik nu een boek van Willem Holleeder(ex heineken ontvoerder en nog veel meer),daar lees je ook hoe de onderwereld en bovenwereld elkaar de hand toesteken,er is zelfs een filmpje van een luxe feest in monaco waar ze gezellig rond de tafel zitten.
Dus de onder en bovenwereld is/was close in nederland.
Nu wat de Bende van Nijvel betreffende komen de nederlanders regelmatig voor:
De premiejager
De mercedes die in aalst gezien werd met de nederlandse nummerplaten die tot het koningshuis behoorden.
Steve Brown zou de reus ontmoet hebben in amsterdam (waar of niet??)
Op een proces van Romy was Fouad Abbas kroongetuige
Bultot verwees ook naar nederlanders (waar of niet)