Dank je The End voor deze en andere foto's die hebt geplaatst. Ik probeer sommige info te duiden/te plaatsen, zoals ook die tekeningen van Aalst. Maar helaas heb ik niet meer de tijd om zo veel met de Bende van Nijvel bezig te zijn als ik ooit was.
Het stukje (close-up en duidelijk leesbaar) schema wat je hierboven plaatste ... Ik heb werkelijk vele vele uren zitten puzzelen op mijn variant/halve replica van dat ballistische schema, het is een van vele dingen die ik uiteindelijk nooit op het forum heb gezet omdat er info ontbrak (en dat wat ik had kwam beetje bij beetje tevoorschijn in de loop der jaren) of ik, om bepaalde gaten te vullen, met tegenzin moest vertrouwen op o.a. berichten of uitlatingen die ooit in de pers verschenen.
Mocht je de rest ook hebben, deel het met ons zodat ik mijn halve replica lekker in de vuilnisbak kwakken. Als het om dit soort info (kogels en hulzen) gaat heb ik nog steeds een obsessie. En kwaad kan het niet, ooit werd dat schema op een persconferentie getoond aan de journalisten.
Je hebt het over een zeer beperkt aantal 9mm sporen (kogels/hulzen) in Aalst... opmerkelijk weinig gezien er alleen al zo'n 30 kogels op de BMW van de familie Nijs zouden zijn afgevuurd. Ik zou echt graag eens de rest van dat schema willen zien en ik ben vast niet de enige.
Grts. Boem