Re: Michel Libert
Ik wil er nog aan toevoegen dat de vader van onze twee vorige Belgische koningen, Boudewijn I en Albert II (2e had contact met sommige WNP'ers) heeft moeten aftreden wegens veel te nauwe samenwerking met de nazi’s. In Nederland gebruiken neonazi’s chantagemateriaal uit die beruchte Festival Bar Amsterdam tegen het koningshuis.
» maudoortwijn.com | sites.google.com
Dat gebeurde dus zeker niet enkel in België door de Bende van Nijvel. Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur steken dat Libert die Festival Bar niet kende.
ls je zo eens een staaltje van venijnige chantage in de publieke ruimte wil horen en zien, kijk dan eens naar de uitzending van Reyers Laat van 13 december 2012. Misschien staat die nog wel ergens online. Zo niet raad ik u allen aan om die bij VRT eens op te vragen. De man die daar aan het woord is beweert ooit in die bar gewerkt te hebben en is recent nog veroordeeld voor soortgelijke feiten. Hij is overduidelijk van dezelfde spirituele signatuur als Michel Libert. Toeval of niet, Philippe Moureaux zat die avond ook aan de tafel bij Lieven Van Gils.
Georganiseerd seksueel misbruik is schering en inslag bij sekten.