Re: Aalst: 9 November
the end wrote:A Pint die de avond zelf ter plaatse was herkende bepaalde technieken
Ik meen me te herinneren (maar niet zeker, 'k zou het eens moeten opzoeken...) dat je rond Pint zijn aanwezigheid in Aalst vragen had enige tijd geleden? Ben je er ondertussen al achter gekomen wat Pint daar kwam doen die avond en hoe het komt dat hij relatief snel ter plaatse was?
Ik heb daar toen niet op gereageerd omdat je toch niets geloofde van wat ik zei (en wellicht nog steeds niet)the end wrote:Die waren er ook, bijna alles moest bewaakt worden in Belgie toen, banken Nato, warenhuizen het hield niet op toen overvallen bomaanslagen, moorden en de doden bij de aanslagen van de bende. De aanslagen van de bende kan niet los gezien worden van de andere gebeurtenissen toen.
Warenhuizen werden bewaakt door (vooral) de dreiging die aanwezig was door de Bende van Nijvel.
Bank-instellingen en NATO gebouwen & installaties werden extra bewaakt door (vooral) de dreiging die aanwezig was door de CCC.
De voorkeur om Delhaize warenhuizen te verkiezen voor overvallen heeft volgens mij alleen te maken dat Delhaize niet had geinvesteerd in CCTV en andere bewakings - en veiligheidsmiddelen ! Wat zou het resultaat geweest zijn als er parkingcamera's , kassacamera's en het bureel beveiligd was ? Er zou alleszins een betere beschrijving van de daders te voorschijn komen in plaats van nietszeggende robotfoto's ! En kom niet af dat de overvallers die in de prak zouden geschoten hebben , dat gebeurt alleen in filmpjes ! De overvallers moeten hierover getipt geweest zijn !