In zijn bekentenis in De Post zegt Michel Libert:
“Mijn tweede vader was bij de Gestapo in dienst getreden, nadat hij een korte tijd in de rangen van Léon Degrelle had gediend. Daardoor kwam ik al heel vroeg in die wereld terecht. Na de oorlog liep hij een veroordeling op, maar hij werd al in ’46 door de Amerikanen gerecupereerd. Hij werd meteen ingeschakeld in organisaties van hetzelfde soort als WNP, die zij vanuit Duitsland opzetten om de belangen van het westen te verdedigen tegen het communisme.”
Ik zet mijn geld op Mittenwald. Kijk eens goed naar deze oproep, die is zo nep als wat! » YouTube
Zo maken extreemrechtse anticommunisten dus aan mekaar duidelijk waar ze mekaar kunnen ontmoeten. ‘Karl Hammer’ is de naam die Karl Katee ook gekregen heeft van een ‘nieuwe vader’ in een spiritueel genootschap. Naar Charles Martèl, slag bij Poitiers. Net zoals Michel Libert een nieuwe papa had.
In de oproep:
3m55s: links zie je in beeld duidelijk dat het om een ‘nieuwe kerk’ gaat.
4m40s: hier wordt opgeroepen om terreurcellen op te richten, in de tegenwoordige tijd, à la WNP dus! Het is de bedoeling om aanslagen te plegen achter de vijandelijke linies na WOII. Gefinancierd met nazi-goud dus. Ik weet zelfs het adres, maar ik durf het er niet bij te schrijven omdat ik geen zin heb om een kogel door mij kop te krijgen.
6m50s: hier wrijft Karl Hammer een Tau-kruis bloot, de irminsul.
De 12de armanen-rune is de Tyr.
12-12-12 staat voor de drievoudige Tiwaz.
Dat is het kenteken voor het germaans paganisme.
Het gaat dus óók over vandaag (!) mensen. Wat Michel Libert zegt in De Post klopt. WNP bestaat al lang niet meer. Soortgelijke groeperingen komen en gaan, continu. Ze worden als het ware als ‘apparaten’ telkens aan dezelfde voeding gelegd, legt Michel Libert uit in De Post. Dit zijn Weerwolfcellen vandaag, WNP 2.0 zou ik zeggen» kafka.nl
Daarbij vergeleken zijn de leden van Schild en Vrienden platte koorknapen.