sherlock wrote:Politiek terrorisme met banditisme. Martine Michel kan maar moeilijk zeggen dat de staatsveiligheid en rangen van justitie doorspekt zijn van politiek terrorisme met banditisme. Daarmee beschuldigen zichzelf. Die nazistische ontcijferingen vind ik ook maar niets, maar er zit toch veel meer achter! De link met de Bende van Nijvel niet duidelijk?
Als dank om binnen justitie het onderzoek tegen te werken zijn er toch een aantal personen die een mooie bevordering hebben gekregen met aankleding van een rode peignoir en Hermelijn. Dat niemand afkomt dat er geen politieke inmengingen zijn... Is Procureur des Konings Deprêtre ooit onderworpen geweest aan een diepgaand tuchtonderzoek ondanks de verklaringen van magistraten?
Ook de betrokkenheid van de Staatsveiligheid is niet te ontkennen. We hoeven daarvoor niet alleen de verdachte gelaatsuitdrukkingen en houding van Albert Raes, in aanmerking te nemen. Er zijn voldoende aanwijzingen op basis van de zeer aannemelijke verklaringen uitgaande de heer Joseph Kausse en C.
Behoudens nog, indien ik mij niet vergis, Raes zijn betrokkenheid inzake een Arrest dat in Frankrijk is geveld.
Men heeft trouwens in het verleden al gepleit om een aantal onderzoekers in te schakelen maar deze ook optimaal te beschermen inzake een onderzoek naar de structuren, de connecties en de bindingen met een aantal milieus. Ook een degelijk onderzoek binnen de Rijkswacht is ondermaats of totaal nihil geweest.
Adjudant Raes die binnen de Rijkswacht gedwongen werd om het korps te verlaten op basis van feiten die hij aanklaagde.
Nooit ten gronde onderzocht, een aantal Processen-Verbaal uit 1973 en 1976 waarin melding de voorbereiding van een staatsgreep door een aantal politici, zakenlui, militairen en rijkswachters...