Re: Michel Libert
Merovinger, uw kennis over pers- en andere artikelen over dit onderwerp is merkelijk ruimer dan de mijne, maar laat me toe u mee te geven dat uw vermogen om verbanden te leggen voor verbetering vatbaar is.
Ik leer uit uw reactie dat u niet weerlegt dat onderzoeksrechter Guido Bellemans het in zijn oproep had over drie doders die lange donkere kapmantels droegen in Beersel. Dat is al goed.
De huidige website van CWB vermeldt niet eens de moord in de Herdersliedstraat als bendefeit. De regisseurs van ‘het grote toneelstuk in Charleroi’ beginnen pas te rekenen vanaf 13 maart 1983. Wat op die website van CWB staat is dus minstens misleidend wegens omissie van belangrijke info. Als u dus graag giftige pijlen over vooringenomenheid uitstuurt, beste Merovinger, stuur ze dan aub eerder naar Charleroi dan naar mij. http://killersbrabant.be/feiten.html Ik verneem graag van u waar ik op deze website de moord in de Herdersliedstraat kan vinden.
U verraadt in uw reactie dat u niets kent over occulte genootschappen, dat u dus niet outside the box kijkt. U verwart een gewaad dat gedragen wordt tijdens een Teutoons huwelijk (witte kapmantel met Duits kruis op de rug; ijzeren kruis is ereteken in die orden) met een gewaad dat gedragen wordt tijdens een zwarte mis (zwarte kapmantel, dikwijls met omgekeerd katholiek kruis of omgekeerd pentagram op de rug). Dat zijn dus twee totaal verschillende kledingstukken.
In ‘Beetgenomen’ staat op bladzijde 225 onder de paragraaf ‘Het was een executie’ dat Marcel Barbier thuis zwarte missen organiseerde met een in kapmantels gehuld gezelschap. Hilde Geens vermeldt geen kleur, maar ik leg hier onder puntje 3 uit dat die altijd zwart zijn. Satanistische missen worden dan ook ‘zwarte’ missen genoemd.
In menig artikel over chantagemateriaal dat door de bende gebruikt werd lees ik dat er bij sommige excessen jonge mensen als slachtoffer gevallen zijn. Bij mijn weten ga je van seks niet bepaald dood. Weet u waar u wel dood kan van gaan Merovinger? Van op het altaar van een satanistische priester te liggen. In hogere kringen worden onder satanisten soms mensenoffers gebracht. Ik verzin dit alweer niet. Gebruik eens een groothoeklens. Informeer u grondig over satanisme bij de high society. Googel wat rond over ‘children offers satanisme ritually rape’ enz. Weet u wat mij ook opvalt, Merovinger. In Thingviller legt Michel Libert uit dat in oudere culturen het kind aan de vader werd voorgesteld en dat er een infanticide volgde als de vader het kind weigerde. Het kan natuurlijk alweer ‘toeval’ zijn dat infanticide hier tot ‘het aanvaardbare’ wordt herleid door Michel Libert. Ikzelf vind het alvast beangstigend, zeker omdat het geen vrijblijvend artikel is. Er worden in het artikel in het blad van Michel Libert onomwonden ‘voortplantingsvoorschriften’ gegeven.
Het stoort me dus een beetje dat u me ervan verdenkt dat ikzelf niet outside the box zou denken. Ik probeer in deze diarree van feitjes en weetjes rode draden te ontwaren en meen daarin gedeeltelijk te lukken. Germaans paganisme, satanisme, en, - zoals Aubenel terecht opmerkt - kindermisbruik, komen naar mijn inzichten duidelijk aan de oppervlakte. Om aan te geven dat dit allemaal niet zo ver gezocht is en dat deze obscure ideeën spelen in de hoofden van onze adel, wil ik er u op wijzen dat onder andere het boek ‘God in Laken’ erop attendeert dat koning Boudewijn ooit duiveluitdrijvingen liet uitvoeren bij prins Laurent. Die stakker is dus niet zomaar in de psychiatrie terecht gekomen. Ga eerst zitten voor u dit leest » books.google.be Toch wel een heel merkwaardig initiatief van Koning Boudewijn, vriend van Franco, vindt u niet Merovinger? Och ja, ik was even vergeten dat duiveluitdrijvingen tot het Opus Dei behoren.