Re: Michel Libert
Bakerstreet 221B wrote:@ zenga
.We kunnen er alleszins niet naast kijken dat het AVRO-embleem op de beelden staat. Het is best mogelijk dat die nep-Charles-Martèl die documentaire zelf gemaakt heeft en dat Avro die stommelings overgenomen heeft. Die Duitse zinnetjes (terug altijd groepjes van 3 woorden op de titel na, ‘und’ is afgekort, wicca wet van drie dus) zijn ingesproken door nep-Charles-Martèl zelf. Ik vind dit hoe dan ook heel, héél, erg beangstigend!.Ik heb het via 2 kanalen nagevraagd: via een persoonlijke relatie en via een voor iedereen toegankelijke weg (tip: je kan de journalist in kwestie gewoon een tweet of mail sturen): die b-roll beelden zijn niet door Karl Hammer zelf gedraaid, en al zeker niet de selectie van de beelden (daar zijn een paar heel simpele redenen voor: o.a. de strikte timing van een item in een programma, en niet in het minst de technische vereisten waaraan beeldmateriaal moet voldoen, wat in 2012 anders - als in complexer - lag dan vandaag de dag).
Je theorie over hoe 'extreemrechtse anticommunisten" met elkaar communiceren in post 528 van dit topic is dus gebaseerd op puur toeval.
Bakerstreet 221B wrote:Wie heeft die man eigenlijk dat brede forum gegeven op de Nederlandse televisie? Wie heeft die man eigenlijk dat brede forum gegeven in de VRT-studio? Die nep-Charles-Martèl is recent nog veroordeeld wegens 'het syndroom van WNP'..
1) Zijn optreden in dat programma was lang voor die veroordeling.
2) Zijn optreden in dat programma is niet anders dan dat van een doorsnee optreden in dergelijke programma's. Ofwel is het een BV die een boek heeft geschreven, ofwel een politieker die de waan van de dag komt uitleggen, ofwel iemand die een fait divers dat er uitspringt komt uitleggen.En dat is nu net het probleem dat ik heb met je posts: je vormt (vaak) aannames om tot feiten wanneer het in je theorie past. Ik beweer niet dat die Karl Hammer geen clown is, of dat dat verhaal over die partituur echt is. Ik heb enkel kritiek over je manier van argumenteren en jebewijsvoering. Zo haal je er op een bepaald moment zelf Maud Oortwijn bij (Festival bar in Amsterdam), terwijl dat de Nederlandse Regina Louf is in het kwadraat.
Dergelijke kwakkels doen afbreuk aan je - op zich interessante - posts/benadering en zijn nergens voor nodig.
Beste zenga,
.
U heeft blijkbaar langs 2 kanalen navraag gedaan.
.
Wel, ik kan u met stelligheid verzekeren dat uw kanalen het nog niet goed begrepen hebben, zoals zo velen het hier nog niet goed begrepen hebben.
.
Kijk hier, hier legt Karl Hammer uit dat zijn code gebroken is door ene ‘Cyril Whistler’.
.
http://www.uitgeverijelmar.nl/boek/gezo … rij-elmar/
.
Er staat zelfs een doorverwijzing bij naar de website van Whistler.
.
Deze link is het: http://tearsofthewolf.com/
.
Ga eens naar die site en klik op de knop ‘CLICK TO SEE THE THRILLING TRAILER!!’
Luister eens naar het refrein op
1minuut22seconden,
.
‘TREE OF LIFE’
Heb je hem?
‘LEVENSBOOM IRMINSUL YGGDRASIL’
.
Op de CD gaat het in die song ook nog over de ADELAAR.
Dat speldje dat Michel Libert op de borst van zijn rekruten prikte weet je wel.
.
Ik heb al die boeken gelezen, die van Hammer én van Whistler. De Rosenbergschaal weet ik uit een boek van Hammer. Die partituur is een boodschap aan ingewijden om aan te geven waar ze samenkomen om de winterzonnewende te vieren, en zo veel meer... Satanisten lezen de dingen soms van achteren naar voren.
Hammer heeft ook een boek geschreven 'Satans Lied'.
.
‘Enden der Tanz’ staat voor ‘Tanz der Enden’. Dat is wanneer de zon en de maan op het laagste punt van hun cyclus staan. (daarover gaat een andere song van Whistler op de CD) Dan zit er ook het minste water in de levensboom (Kein Wasser Kalt). Vandaar ook die letter M in het midden van die partituur met het crescendoteken erachter. De M is de 13e letter. Het gaat over de heropleving van de natuur na de 13e maangang, en over Hitlers wederopstanding ook. En die Whistler weet uiteraard ook zeer goed waar hij mee bezig is. Hij is op een paganistisch podium getrouwd in Mittenwald. Die mannen hun boekjes bulken van dat soort boodschappen, net als Thingviller van Libert. Het is dus wel degelijk een Europees verspreide beweging, zoals Michel Libert voorhoudt.