In heel dit verhaal zijn mij slechts een paar dingen duidelijk
1 Concentreer je op Dendermonde zodat alle andere (brusselse) beerputten dicht blijven.
2 Wat Dendermonde betreft, ga vooral niet hoger dan de graad van eerste wachtmeester.
Of had F, V. daar carte blanche ?( Waar zitten zijn hiërarchische oversten)
In deze optiek blijf ik denken aan de posts van Aubanel, vooral aan deze
"Stop nu toch eens met al die onzin! Laat jullie aub niet in slaap wiegen. De dingen zijn heus niet zo ingewikkeld. En ik roep bij deze iedereen, ook jou, David, op om de dubieuze rol van Sack eindelijk eens in vraag te gaan stellen. Wie was in Dendermonde verantwoordelijk voor het (foutlopen van) het onderzoek, hoewel men ons wil doen geloven dat daar wel degelijk vooruitgang werd geboekt? Uiteraard niet de overbevraagde onderzoeksrechter Freddy Troch. Juist. Eric Sack. Vraag me ook niet naar de bron van deze info. Ik ben mijn leven nog niet beu."
In dat kader hebben 2 franstalige advocaten van franstalige slachtoffers eens een lijst gemaakt van 20 mogelijke manipulators, ik vind die niet terug, iemand ?
We laten ons in slaap wiegen Aubanel, omdat we zitten te kijken naar de lichtbak van Ronq. ...............We vragen ons zelfs niet meer af wat er de dag voordien in RonQ gebeurde. Wie de getuigen waren of wat de rol van de 3 mannen in dat R4tje was.
(er was in ieder geval één nederlandstalige)
Afgaande op mijn buikgevoel, want iets anders heb ik jammer genoeg niet in dit kluwen
behalve dan enige kennis van wetenschap , heb ik de indruk dat hier iets heel onrechtvaardigs bezig is. En gesprekken met mensen uit de gerechtelijke wereld bevestigen dit buikgevoel. Ook oldtimers van dit forum schijnen dit te denken.
Troch, Acke en Lacroix zaten op datzelfde moment in Atlanta. (denk ik mij te herinneren)