You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Mededelingen → Feedback
Alle suggesties om de "onoverzichtelijke chaos" te verbeteren, zijn altijd welkom.
Laat men eens beginnen met:
Dode links opkalefateren, dat wil zeggen opnieuw verknopen, herverketenen, dan wel met geactualiseerde verwijzingen te verbinden.
Afbeeldingen in berichten in te binden. Hooglaadfunctie inbouwen, danwel verwijzen naar een (gratis) dienst elders op internet die deze functie kan vervullen. Een beeld zegt vaak meer dan duizend woorden
Visueel interactief organigram, waarin plaats aan tijd aan vervoermiddel aan dader aan wapen aan slachtoffer aan dossierdocument aan speurder aan media-artikel overzichtelijk gekoppeld zijn. Kortom: tenminste de vijf W's in 1 oogopslag.
Beste Ben, U dient deze suggesties niet persoonlijk te nemen, het is welhaast voor een individueel mens niet te doen 3 miljoen dossierpagina's en gelijk vele mediaberichten overzichtelijk gestroomlijnd te houden.
Een suggestie is om Kirk Wiebe en William Binney alle beschikbare gegevens (inclusief drie miljoen pagina's van de officieel-gerechtelijke Bende van Nijvel-dossiers) in een computersysteem te gieten, hun befaamde algoritmes daarop los te laten en zien wat daar zinvol uit komt. Eventueel gefinancierd per Crowd-Funding initiatief.
John M. Keynesplein 33
1066 EP Amsterdam
Ben heeft geen toegang tot het officiële dossier. Toch doet Ben hier een mooi werk op eigen kosten. Doe zo verder Ben je doet veel moeite de boel hier duidelijk en overzichtelijk te houden, waarvoor dank.
(inclusief drie miljoen pagina's van de officieel-gerechtelijke Bende van Nijvel-dossiers)
Het officieel gerechtelijke Bende van Nijvel-dossier telt hedendaags minder dan 3 miljoen pagina's. Het dossier is gedigitaliseerd en er is reeds een "computersysteem met algoritmes" die er op is/wordt toegepast. Het is een van de grootste onopgeloste zaken wereldwijd met zoveel doden. Het is overigens ook nog steeds een lopend onderzoek. Mede daardoor zullen ze niet al te snel het dossier zomaar laten analyseren door derden.
Ik heb de website even snel bekeken van prettygoodknowledge.eu, en ik stel vast dat deze firma hun service eerder "algemeen" toepasbaar is op (verschillende) data en niet specifiek voor analyse van misdaaddossiers, terwijl er wel verschillende spelers op de markt zijn die zich specifiek op politie onderzoeken en misdaaddossiers hebben toegelegd en een sterk portfolio kunnen voorleggen.
De beide heren oprichters van deze onderneming hebben vanaf de jaren zeventig het computersysteem van de NSA (National Security Agency) in de Verenigde Staten ontworpen en gebouwd.
"Meegewerkt aan" is iets accurater. Hoe jij het stelt lijkt het alsof ze dat met hun tweetjes gedaan hebben.
Misschien kunnen we u met iets anders plezier doen waar je u minder ongemakkelijk bij zou voelen?
Een tijdje terug werd de vraag hier gesteld om de site financieel te steunen. Ik heb daar toen op geantwoord maar zenga gaf daarop bovenstaande reactie.
Awel, er is iets waarmee je mij plezier zou kunnen doen. Op 24 maart doe ik samen met drie collega's mee aan de "100 km run" ten voordele van Kom op Tegen Kanker. Om te mogen starten moet je als team minstens 2.500€ inzamelen.
Om mijn vraag niet langer te maken dan nodig; je kan ons team hier financieel steunen » www.100kmrun.be/team/de-lopende-bressers
(Tip: vanaf 40€ is een gift fiscaal aftrekbaar. )
Op mijn steun mag je rekenen Ben gift wordt overgeschreven. Hopelijk geraak je snel aan het bedrag van 2500 euro zodat jullie team kan starten. Alvast Succes!
Mooi initiatief!
Mensen zoals ik heb je er veel. Die lui zijn dus, vanaf hun zetel de wereld van ongevraagd advies voorzien. Als er geen button-tje is, waarmee ik met Ideal een paar euri over kan maken, wordt het al snel ingewikkeld. Voor de meeste NLers gaat dit niet werken.
En natuurlijk je homepage gewoon vol plempen met reclame voor al degenen die Add blocker nog niet ontdekt hebben - des te groter het aha moment wanneer een volgende woede aanval ze uiteindelijk naar dit fraaie stukje software leidt.
Zou je ons dan eerst eens niet uitnodigen op dat gezellig buurtfeest de 17de. Bijdrage komt er morgen aan Ben. Veel succes.
Bende van Nijvel → Mededelingen → Feedback