Re: Roger Romelart
Ik heb het eigenlijk altijd griezelig gevonden dat ex bendeleden op het forum zaten.
Dat er personen op dit forum op z'n minst meelezen, welke hun naam een eigen topic heeft onder de potentiële daders, dat zal niemand verbazen. Maar als je de benaming "ex-bendeleden" gebruikt, impliceert dit dat je met zekerheid weet wie de Bende van Nijvel-bendeleden zijn.
Waar heb jij kunnen afleiden dat ex-bendeleden hier op het forum gezeten hebben? Want dat zou willen zeggen dat jij ook effectief namen kent en hun pseudo's op forums als dit.
Oei, er was me iemand voor met de opmerking.
Ga je mij nu vertellen dat je denkt dat die hier niet meelezen of meeschrijven? Sorry, maar zo naief ben ik nu ook weer niet.
Natuurlijk lezen die mee (of schrijven die misschien zelfs mee). Stel u voor dat je crimineel bent en uw naam hier een topic heeft. Zelfs als uw Nederlands rotslecht zou zijn ga je het wellicht wel eens door Google Translate zwieren. Maar we leven in een tweetalig land. Nederlands & Frans leer je niet enkel op school maar sommigen van thuis uit. Zo begrijpen de De Staerkes allemaal tamelijk goed Nederlands. Niet op school geleerd. Hun vader (Henri) was een Vlaming (z'n roots lagen in Antwerpen).