Re: Apostolos Papadopoulos
Ben, vanwaar komt die foto eigenlijk?
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Bende De Staerke → Apostolos Papadopoulos
Ben, vanwaar komt die foto eigenlijk?
Ben je zeker van je bron? Is dit een Papadopoulos? Ik zie niet het minste verband met die foto waar hij geboeid is.
"Manipulatie" ook op deze site @Ben.
Volgens mij moeten we nog eens die foto op de eerste pagina checken en of dat wel onze man is. Dat is niet iemand van 26.
De eerste foto komt denk ik van een artikel uit de Gazet van Antwerpen en de beschrijving zegt een persoon die gelijkenis vertoont met Apostolos. Stereos in het Grieks betekent Stevig /solide ...
Apostereo / beroven van.
De persoon op de eerste foto lijkt mij niet Apostolos Papadopoulos bijgenaamd Serge le grec /Stereos.
Andere foto is Karafilis?
Neen, die lijkt niet op Karafilis.
Trojan wrote:Haren kan men verven.
En de snor en wenkbrauwen ook? Die man op de foto van Ben heeft duidelijk donker haar!
Een mirakel: volledig mee eens
Volgens mij moeten we nog eens die foto op de eerste pagina checken en of dat wel onze man is. Dat is niet iemand van 26.
Inderdaad, maar probeer dat sommigen maar eens uit te leggen ... (de meest onwaarschijnlijke argumenten komen boven dan).
Reneke. Vraagje,nadat we jouw kunsten hebben mogen bewonderen wat betreft het bewerken van bepaalde robotfoto’s wil ik het volgende vragen. Kan je de foto van de jonge Apostolos bewerken met kort haar (geen bros) en zonder snor aub? Bijna zeker was hij destijds de jongste van het vijftal dat ik over de vloer kreeg.
Bely, ik meen mij te herinneren dat die op dat ogenblik gevangen zat in Rijsel (ivm moord prostitué) , ik ben het nog niet gaan opzoeken en kan mij ook geen bron herinneren.
Post 1 van dit topic vermeld het.
Inderdaad, staat vermeld in post 1 van dit topic. Wel ben ik in verwarring door de foto’s op pag.1 en pag 8. Het gaat hier qua uiterlijk en leeftijd duidelijk over 2 verschillende personen. Wie is wie en waar verbleven dezen in die periode? Al geeft een officieel verblijf in de gevangenis voor mij persoonlijk geen 100% uitsluitsel van mededaderschap. De bende De Staerke leefde boven de wet en genoten bescherming uit hogere kringen.
Bende van Nijvel → Bende De Staerke → Apostolos Papadopoulos