Zo gemotiveerd ben ik nu ook niet, hé. 10u00 is redelijker. Voorstel: afhankelijk van de sneeuw nemen we na een koffie de weg die de tbw genomen hebben van nijvel naar braine. Bekend: Diable, Hougemont, station Chaussee Alsemberg, achterlaten Saab en gasflessen, 421, parking Delhaize naar trap boven en vertrek met taxi. Daarna 1985 parkeren naar beneden via trap tot aan de delhaize en vertrek via ... naar Overijse (wordt niet gedaan?).
Stop, daarna eten en verkennen nieuwe zaken: omgeving Trois Canards, Plancenoit, Papellotte, Messager du Bruxelles, woonplaats Haemers 1985. Terug via de kliniek waarachter de rommel uit de Santana zijn gevonden, ... Ingeval van sneeuw stellen we gewoon een maand uit.
Commentaar aub. Tevens wil ik melden dat onze franstalige collega's ook willen vergaderen (les tueries du brabant). Ik stel voor dat wij hen zelf ook uitnodigen. Misschien komt Beijer, Bultot, ... ook af en lossen we het zo op of komt er "schot" in. In het Nederlands. Na vertaling na een vijftal jaar komt er dan ook wel "Feu" uit bij hen.