91

Re: Agenda

Lijkt me ok K&, 10h is inderdaad iets beter. En de Franstaligen zijn ook welkom. En bij te slecht weer even uitstellen. Prima.

92

OK, de Franstaligen zijn zeker welkom. K&, kan je misschien op de "tuers" site een oproep lanceren?

93

Ja, ik zal hen verwittigen van ons initiatief zonder fix programma tenzij dat voor Nijvel-braine de tijdslijn volgen. Ik stel voor een eerste afspraak te nemen aan de Allard-straat (maar deze zaken kunnen dicht zijn 's morgens) en een tweede afspraak voor de laatkomers aan de pyloon op de parking tegenover de Leeuw van Waterloo heuvel rond 13u00 voor de laatkomers en diegene die alleen in de namiddag kunnen komen. Eventueel daar eten of picknick meebrengen want we hebben veel te zoeken en te bezoeken.

94 (edited by Raf 18-12-2009 18:19)

Prima, aan L'alliance is er plaats genoeg, normaal gezien kan je elkaar hier niet mislopen. Opletten met te lange eet- en rustpauzes, anders krijgen we ons drukke programma niet afgewerkt. Tot in Braine.

95

Normaal ben ik vrij, toch volgens mijn voorlopige planning, als het zo blijft kom ik in ieder geval.

96

K&, nog verder nieuws van onze Franstalige vrienden? Ik zag op hun site dat je melding gemaakt hebt van onze bijeenkomst. Heb je de indruk dat hier volk op af gaat komen?

Normaliter zal ik ook aanwezig zijn, ik bevestig later nog, maar waarschijnlijk lukt het wel voor me. Tot dan!

98

Weinig interesse/slechts een reactie via mail. Laat ons even de weersvoorspellingen volgen want het heeft weinig zin een ski-langlauf te organiseren. Zoals het er nu uitziet is het beter een maand uit te stellen. Anderzijds kunnen we steeds kort vergaderen op een centrale plaats bv. Aalst in afwachting van beter weer. Er zijn hier veel stappen die we kunnen doen.

99

Laat ons afspreken: indien het weer beter word gaat alles gewoon door. De weersvoorspellingen zijn voor de 16e eerder optimistisch. Indien niet komen we samen in Aalst, cafe the fox en dit om 14.00 uur. OK?

100

Dit lijk mij prima.