Bossi wrote:Ik heb steeds gewaarschuwd dat voorzichtigheid is geboden.
Daar kan ik u volledig in volgen. Als forumbeheerder is het uiteraard niet makkelijk om alles 24/7 te gaan checken of corrigeren of verwijderen. Als forumlid kan je natuurlijk wel altijd voorzorgsmaatregelen nemen voor MOEST het toch ergens verkeerd gaan en men een klacht zou willen neerleggen tegen u. De beste manier om u te beschermen is wellicht om te zorgen dat men niet weet tegen wie men een klacht moet indienen. Ik heb wel ooit eens commentaar gekregen doordat ik uw waarschuwing dat voorzichtigheid geboden is, zeer ernstig nam.
Ik kreeg dan deze (negatieve) commentaar als opmerking:
U opteerde ervoor om in de anonimiteit te verblijven. Ook van een aanvankelijk telefonisch gesprek zag u af om niet traceerbaar te zijn.
Als ik nog eens zo'n opmerking krijg omdat ik liever anoniem blijf en liever niet traceerbaar ben, zal ik deze persoon doorverwijzen naar u, waarbij je die persoon dan kunt waarschuwen dat voorzichtigheid geboden is. Behalve voorzichtigheid in verband met een mogelijke klacht die je kan krijgen, moet men er ook wel bij zeggen dat we het hier hebben over een groep mensen die verantwoordelijk gesteld worden voor de dood van minimaal 28 mensen en niet over een groep mensen die postzegels verzamelt. Al zullen er onder postzegelverzamelaars ook wel fanatiekelingen zitten.
Non semper ea sunt quae videntur