the end wrote:nostra wrote:Ik volg je wel niet dat er twee daders op de wagen geschoten hebben. Zijn de verschillende hoeken niet te verklaren doordat de wagen van richting is veranderd toen RDJ in paniek parking 3 opdraaide (dus eerst langs de zijkant beschoten, daarna langs achter vanuit dezelfde positie, daarna eventueel nogmaals vanuit genaderde positie)?
Over de schoten op de Renault of richting die wagen moet ik nog wat elementen opmeten. Wat wel zeker is is dat er een 2de dader iets dichter stond dan deze die aan de palletten vuurde. Op basis van wat het koppel beschrijft vraag ik me af of dat de dader die dichterbij kwam de dader is die Palstersmans beschoten heeft zie linksonder op de uitvergroting van het plan. daar in die hoek was ook nog een dader.
Onderstaande luchtfoto met rode lijn toont dat er mogelijks 2 daders betrokken waren bij het vuren op de Renault, je kan duidelijk vaststellen dat de dader aan de palletten en de plaats waar de hulzen gevonden zijn niet om de hoek kan schieten.
Op die plaats waar de rode lijn stopt op de parking is er een huls waar de wapenexpert niet goed van weet naar waar er geschoten werd.
De hoek (Brico en parking) op het plan van de wapenexpert komt niet overeen met de werkelijke situatie zie het verschil.
Op het plan staat waar er hagel gevonden is achter de Brico dit schot is niet vanaf de palletten afgevuurd..
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.