Als en indien bronnen mij uitdrukkelijk vragen geen bronnen te noemen dan doe ik dat ook niet. In al mijn relaties met mensen is vertrouwen een sleutelwoord. Het gaat hier trouwens ook niet over namen maar over de boodschap zelf. PAS OP. Geen namen noemen. En zeker al niet van nog levende verdachten.
We kunnen de zaken ook omkeren he Ben. Waren al de zaken die hier geschreven werden over mogelijke klachten slechts geruchten of niet? Jij en alleen jij kan daar op antwoorden.
In ieder geval, ik ben verwittigd.
Wat is dan mijn normale reactie denk je? De rest ook verwittigen. Je kan mij moeilijk die sociale reflex verwijten.
Heel veel dingen hier op het forum komen onrechtstreeks via contacten van magistraten en of bevriende journalisten. Waarom doen die mensen dat ? Ofwel uit frustratie omwille van "het onrecht" ofwel omdat ze hopen dat het hier verder uitgezocht zou worden.
Buiten mijn sociale reflex is er ook nog een meer egoistische component. Ik post hier op dit forum en vanaf volgende week is dit het enige nog bestaande forum (indien Cobra echt stopt zoals hij zei). Dus normaal dat ik niet wil dat dit forum zou stoppen.
Boodschap begrepen. Ik hou mijn mond over het onderwerp klachten. Openbaar althans.