“Ook Ben Claessen, de man achter dat Nederlandstalige forum, heeft een klacht aan zijn been. Zijn forum kan wel nog bezocht worden, maar het mijne is helaas tijdelijk gesloten."
Voor de journalist in kwestie herhaal ik met plezier even mijn post van 26 februari:
Ik ging er eigenlijk niet verder over communiceren maar ik denk toch dat het belangrijk is om de puntjes op de 'i' te zetten: er is geen klacht tegen mij of tegen de beheerders van het Franstalige forum ingediend.
En mijn achternaam schrijf je trouwens met 3 s'en. Maar dat vergeef ik hem.
coconut wrote:We kunnen de zaken ook omkeren he Ben. Waren al de zaken die hier geschreven werden over mogelijke klachten slechts geruchten of niet? Jij en alleen jij kan daar op antwoorden.
Over welke zaken heb je het? Als je mij een duidelijke vraag stelt, zal ik een duidelijk antwoord geven.
coconut wrote:Ik hou mijn mond over het onderwerp klachten.
Ik vraag niet om je mond te houden. Maar je kan beter twee keer nadenken voor je geruchten op een forum plaatst. Of hé, misschien een beter idee, je kan even bij mij navragen, bv. via mail, of die geruchten kloppen.
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube