Django68 wrote:@Bossi: Denk je dat het onderzoek van binnenuit nog steeds gemanipuleerd wordt door mensen die aan de vroegere rijkswacht gelinkt zijn of zijn er gewoon zodanig veel sporen om te onderzoeken dat de speurders gewoon de tijd en de middelen niet hebben? David Van de Steen vertelde onlangs dat volgens hem de boel nog steeds gemanipuleerd wordt. In dat geval lijkt het mij ook het beste om gewoon alles in de openbaarheid te brengen.
Beste Django,
Het onderzoek wordt wel degelijk gemanipuleerd. Het diensthoofd van de CWB betreft een ex Rijkswachter Adjudant. Momenteel beschikt men over 25 speurders waarvan 4 deel uitmaken van het labo voor continue spooronderzoek. Vorig jaar beloofde de Minister van Justitie dat er bijkomend 5 enquêteurs zouden toegevoegd worden van het Comité P. Laat me daarbij vermelden dat de meeste enquêteurs deel hebben uitgemaakt als onderofficier of officier bij de vroegere Rijkswacht. Laat ons hierbij niet vergeten hoe onder andere het onderzoek verliep inzake de feiten te Temse en op welke wijze een getuige is verhoord.
Ten tweede beschikken we over belangrijke overtuigingsstukken bestaande o.a. uit wapens en munitie. Zowel het Federaal parket als de CWB is daarvan op de hoogte. Deze stukken zijn tot op heden nog steeds niet in beslag genomen, laat staan dat belangrijk labo onderzoek is aangevat qua spooronderzoek.
Niet alleen ikzelf hebben belangrijke redenen en aanwijzingen dat het onderzoek gemanipuleerd wordt.
Om verder een antwoord te bieden op Philippe DS, zal ik een tipje van de sluier oplichten. Aanvullend dat ik de reactie van scaramouche volledig moet delen vanuit onze ervaringen. We beschikken trouwens over schriftelijk bewijsmateriaal uitgaande de CWB en dat mij ook persoonlijk is toegekomen op aandringen.
Wanneer een tip is doorgegeven inzake de mogelijke betrokkenheid van een Nato legerofficier en waarvan ooggetuigen niet ontbrekende zijn, dewelke volgens de CWB zijn onderzocht, deden we daaropvolgend verder onderzoek. We namen contact met de tipgever en de ooggetuige. Zij werden nooit gecontacteerd noch verhoord door leden van de CWB of andere politionele diensten. Ondanks de hoogdringendheid die met redenen zijn omkleedt.
Overigens is het voor ons nog te vroeg om de bewijsmaterialen kenbaar te maken. Om redenen dat we nog belangrijk bewijsmateriaal op het spoor zullen komen. Van zodra wij alles hebben ingezameld, zal ik niet nalaten om ons bewijsmateriaal alhier op het forum te plaatsen en kennis te geven op welke wijze wij op het spoor zijn terecht gekomen. We hebben al heel wat kritieken doorstaan maar de tijd zal voor ons onomstotelijk aanbreken waar het lachen van sommige criticaster zal vergaan.