Re: Manipulaties
Tevens acht ik de kans heel groot dat Latinus in 82 de killer ooit ontmoet heeft. Het is niet voor niks dat hij na Nijvel in alle staten was.
Bovenstaande is geen wilde gok of zo, maar wel op basis van documenten. Bekijk aandachtig het schema van Latinus en stel je de vraag wat je erover hebt gelezen in de Bendecommissie-verslagen. Waarom Vega centraal staat is de sleutel! Mendez en Verdeyen kenden dit ook.
Er is hier onder ons een forumlid dat met zijn gat op belangrijke informatie zit of er minstens toegang tot heeft! Waarom spreekt dit (door mij toch) gewaardeerd forumlid steeds in raadsels? Indien zijn beweringen waar te maken zijn, waarom dan geen namen noemen. Zodat andere belangstellende er kunnen op inspelen en mogelijk zaken kunnen bekrachtigen of ontkrachten!
Er leven nog betrokkenen. Erbij het gaat over een heel gesloten milieu, zie de uitspraak van Bouhouche: het onderzoek stopt aan de muur. Met een (valse) naam van achter die muur ben je niet veel, zonder het mechanisme erachter. Denk aan je eigen theorie, je zal wel verstaan dat die raadseltjes er zijn om voorzichtig met info om te gaan. Want niets is wat het lijkt, en het gaat over veel en hoog. Ik wil alleen maar aanmoedigen op het forum, het laatste over de bende is nog niet gezegd.