Beste Coconut, dat Haemers aanwezig was in de Delhaize van Aalst (verkenning & eigenlijke feiten) ben ik overtuigd van. Ik durf te stellen dat hij langs de uitgang is binnengekomen en daar een deel voor zijn rekening heeft genomen. De volledige getuigenissen zijn niet bekend voor het grote publiek, kijk maar naar de robotfoto's die the end bezit maar niet over durft/kan uitwijken. Een ander voorbeeld is de robotfoto-tekenaar die op vraag van Pint een wapen in detail getekend heeft om een verband te leggen met andere raids op Delhaizes (eigenbrakel of overijse indien ik het goed heb).
Waar ik hoofdzakelijk op doel is dat Aalst het laatste hoofdstuk van de bende was. In het verleden hebben zij zoals Hans & Grietje kruimels in het bos (zonienwoud, la houssière, parkings, ...) achtergelaten die de RW of GP moest volgen. In Aalst was het de bedoeling dat Haemers & De bende van Baasrode hiervoor zouden opdraaien. Waarom ze op de parking bleven wachten geraak ik niet aan uit ... stonden zij in verbinding met een centrale (C.B.) of is er een ander stuk dat we missen.
Hetzelfde voor de slachtoffers, welk doelwit is er op welke parking niet komen opdagen? Misschien was de link dan veel duidelijker geworden?
Correct wanneer je stelt dat alles mogelijk is!
Kijk gewoon naar hoe verdachte uitvoerders in het hele bende dossier stap per stap werden uitgeschakeld op termijn ... Wat zegt dit over de verdachte dat overblijven...waren zij aanstuurders? waren zij slim genoeg om een 'levensverzekering' te voorzien?