Re: Garageboxen
Insider wrote : meer nog, wat denk je hier mee te bereiken of op te lossen?
Euh, ik begrijp niet echt waar U naar toe wil. Ik bedoel, U herhaalt gans mijn post en vraagt dan wat ik"daar" denk mee te bereiken of op te lossen.
Ik ben niet zeker dat ik begrijp wat U bedoelt, maar zal U daar simpel op antwoorden. Ik tracht data in kaart te brengen,te evalueren op hun betrouwbaarheid, en waar dat dan in termen van mogelijke interpretaties toe kan leiden. Om zo uiteindelijk tot een beter inzicht en begrijpen te komen. Als bepaalde basisgegevens fout zijn, voila, dan kan men dat corrigeren, als er een logische denkfout inzit, voila dan kan men dat corrigeren. Als er cruciale gegevens ontbreken, voila dan kan men dat corrigeren. Ik dacht dat op die manier kennis opgebouwd wordt. Het kan toch niet blijven bij het opeenstapelen van losstaande gegevens ?
Als ik mij vergis dan denk ik wel dat ik hier gecorrigeerd zal worden zeker?
Moet ik daar iets mee doen ??? Wat daar moet mee gedaan worden mag iedereen voor zich uitmaken denk ik.
Waar ik naar toe wil, is toch heel duidelijk. Weten welke kant je op wil met je informatie. Dat je alles in kaart wil brengen, snap ik en dat doe je niet onverdienstelijk. Veel dingen haal je door mekaar, maar dat zal komen door verkeerde publicaties die van elkaar zijn over genomen.
Het probleem is dat je het niet beperkt tot geplaatste gegevens. Je wil ze ook nog eens gaan evalueren op betrouwbaarheid. Om de paar maanden komt er weer een ambitieus nieuw forumlid die zijn stempel op een bepaald topic wil drukken, maar dat is meer gekrabbel in de marge en leidt alleen tot het toevoegen van allerlei overbodige informatie.
Dan kom je met een stelling dat de wapens waarschijnlijk bedoeld waren voor Gladio en of tegen politie en justitie en hiermee ondergraaf je meteen je voorgaande betoog, want waar baseer je dat op?
Was jij in die tijd bij die groep betrokken? Kende je Bouhouche? Heb jij inside informatie? Ben je voldoende bekend met het onderwerp, want er is al meerdere keren geschreven waar de SIE-wapens voor bedoeld waren.
Daarom mijn vragen over wat je er mee denkt te bereiken of op te lossen.