Re: Verhaal van Insider
En wie of wat houd je tegen om de volledige lijst te publiceren? Pio is dacht ik gesticht in 1974 , dan moeten we dus nog een stuk vroeger gaan. Prometheus'. ???
Tussenvraagje: Op 16 november 2012 heb jij dacht ik een schrijven aan de cel Waals Brabant gericht tav Martine Michel. Heb jij daar ooit enige reactie op gekregen ? Vragen? Ondervraging of ander gevolg?
Wat heeft het voor zin om die volledige lijst te publiceren? Nog meer hypotheses? Iedereen en zijn tante, denkt de zaak op te kunnen lossen door publicaties, maar roepen alleen meer vragen en veronderstellingen op.
Zoals ik al zei: alles is begonnen door de samenwerking van, het topsegment, van de diverse groepen, met als resultaat 'Prometheus' die op zijn beurt allerlei uitvoerende groepen begint aan te sturen. Opnieuw cellenvorming, zodat de kop niet weet wat de staart doet. Dit is wat ik bedoelde met: zoek bij de opdrachtgevers, niet bij de daders. Zelfs als die bekent zijn eindigt je spoor daar.
Maar nu openbaart zich een nieuw probleem. Van al die interessant-doeners hier op het forum, blijkt er niemand op de hoogte te zijn wat er politiek speelde in België, waarom bepaalde figuren zich wilden verzetten tegen het systeem en daarbij het geweld niet schuwden.
Tot nu toe ben jij de enige, die zich er in wil verdiepen. Maar waarom zou ik er dan op een forum mee verder gaan? Zo masochistisch ben ik niet. Wat je vraag over de onderzoekscel van Martine Michel betreft: hierop mocht ik geen enkele reactie ontvangen, ondanks 800 pagina's bijgesloten bewijsmateriaal. Namen gebeurtenissen, foto's, reactie nihil. En dan durft men te beweren dat dit team zijn werk goed doet. Men kijkt naar onzin-dingen voor de bühne, echt onderzoeken is er niet bij, bang om zaken boven water te halen?
Als men blijft wachten tot iedereen dood is, hoeft men niets meer te doen.