Re: Benaïssa Belliraj
Nevens schoot op de wegrijdende Golf en kan iedereen die daar inzat getroffen hebben.
Ja, maar de man in de achtervolgende Volvo zag maar twee hoofden voor zich: de chauffeur en zijn bijzitter. Bovendien werd de laadklep van de Golf in een eerste fase niet dichtgetrokken en reed hij aan grote snelheid verder met die open laadklep.
Waarom kunt u er niet meer over zeggen imazibraine? U bent sinds dag 1 dat dit nieuws van de hoge ambtenaar naar buiten kwam zeer grondig geïnformeerd (gedocumenteerd) en zeer sterk gedecideerd met als focus/doel deze stelling te verdedigen zodanig dat deze niet meer te ontkrachten valt!? Voorzichtig stel ik mij dan de vraag of u er misschien bij was? Hoe is het mogelijk dat u over zijn vreemdelingenkaart beschikt? Welke krachten stuwen of drijven u? Ik ben trouwens niet het enige forumlid die met dezelfde bedenkingen zit.
Met al die privacy reglementering lijkt het mij niet aangewezen om op een publiek toegankelijk forum als dit in detail uit te leggen hoe ik aan die foto kom. De enige reden waarom ik hem publiceer is dat ik geloof hecht aan de bewering dat de man al 34 jaar dood is, en hij dus niet zal klagen dat zijn privacy geschonden is. Wat drijft mij? Hetzelfde als wat ons hier allemaal op dit forum drijft: de waarheid vinden. Wie wil dat niet? Dat ik erbij was: bedoel je dat ik bij de Bende was? Neen dus. In elk geval dank voor het compliment: grondig geïnformeerd en gedocumenteerd. Zo hoort het, voor je iets op een forum zet, zou ik zeggen.